Miltä tämmöinen ruokavalio kuulostaisi koiralle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pentu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pentu

Vieras
Antaisin koiralle siis aamuisin kippoon pentunappuloita ja raejuustoa/kermaviiliä.

Illalla annan vaikka riisiä ja raakaa jauhelihaa tai muuta lihaa/tonnikalaa/1-2xviikossa maksalaatikkoa/raakaa kananmunaa ja joskus ruoantähteitä

Kiitos jos jaksatte auttaa :)

Pennulle ei saa antaa raakaa kananmunaa. Enkä kyl syöttäis maksalaatikkoakaan.
Mä oon sitä mieltä että koiranruokafirmat on laskeneet että ruoasta löytyy kaikki mitä koira tarvii eli ei tartte mitään muuta antaa.

ihan hyvältä tuo minusta kuullostaa.:) Annat noin,jos pennun maha kestää vaan. Ja todellakin saa antaa raakaa kananmunaa ja maksalaatikkoa.

Nämä on taas näitä juttuja,että kun kysyy jotain saa tuhat erillaista vastausta,mutta minusta sä olet jyvällä ruokinnassa.:) Lueskelet sitten netistä lisää,jos tuntuu siltä.

Just oltiin katsastamassa meille koiranpentua ja kasvattaja antoi sellaiset ukaasit siitä ettei koiralle tule antaa muuta kuin priima-luokan kuivamuonaa.
Koiran munuaiset eivät kestä suolaa jota on monessa meille ihmisille suunnatuissa safkoissa...sanoi kasvattaja.
Ei kuulemma saa antaa edes pienen pientä palaa nakkia :ashamed:

Mutta tähän asti olen antanut koiralleni aina silloin tällöin kotiruokaa...ihan pennusta asti ja hyvin tuo koiruus on jaksanut ja turkki kiiltänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ihan hyvältä tuo minusta kuullostaa.:) Annat noin,jos pennun maha kestää vaan. Ja todellakin saa antaa raakaa kananmunaa ja maksalaatikkoa.

Nämä on taas näitä juttuja,että kun kysyy jotain saa tuhat erillaista vastausta,mutta minusta sä olet jyvällä ruokinnassa.:) Lueskelet sitten netistä lisää,jos tuntuu siltä.

:) Tosiaan alkaa jo epätoivo iskeä. Jokaisella tuntuu olevan oma mielipide asiasta. Minä en halua koiralle pelkkiä nappuloita syöttää. Olishan se kamala koko elämä jyrsiä vaan sitä yhtä ja samaa :/

Yhteistyössä