Miltä teistä tuntuisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apppaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apppaaaa

Vieras
Epäluuloja ennenkin ollut ja sun muuta pientä eriäväisyyttä ollut.

Nyt tänään lainasin miehen konetta lukeakseni sähköpostini koska omakone oli jäänyt töihin. Avasin sivuhistorian koska sielä pääsee helposti sinne ja huomasin ison läjän deittipalsta ilmoituksen lukukertoja. Sen enempää avaamatta niitä katsoin postin ja suljin koneen.

Nyt tivasin mieheltä että oletkos ollut ihmisiksi etkä oo käyny missään sellasissa sivustoissa mistä tiedät mun saavan hepulin. Tiesi siis mun käyttäneen konetta. Kirkkain silmin väitti ettei ole ja tietää että mua loukkaa se että näkee sen rekisteröinnin vaivan vain "katsoakseen" toisten naisten kuvia!

En tiedä varmaksi voiko tässä e-kontakti sivustossa hakea ilmotuksia ilman rekisteröintiä mutta eikö ne yleensä mene niin? Ja kun ennenkin näin on tosiaan käynyt.

Mitä mä teen?

Eipä sopis miulle tollanen miehen e- kontakti sivuilla käynti.

ei tuntuisi kivalta.
vähän samanlaista ollut meilläkin. miehellä oli profiili muutamalla deittipalstalla. sanoi sen olevan muuten vain, kunhan katselee tai juttelee naisten kanssa, mutta ei etsi sen kummemmin seuraa. kerroin oman kantani että minusta se ei tunnu mukavalta. en ymmärrä miksi pitää olla verkot meressä jos ei välitä saada saalista.
jotenkin vain mielestäni on hyväksyttävämpää jos harrastuksissa tai kaupassa tai vaikka bussipysäkillä juttelee naisten kanssa, kuin netissä deittipalstalla.

Mä sanoin viimeks että suhde loppuu jos käy vielä ja kuinka kävi. Mut enhän mä voi sanoa käyneeni sen sivuhistoriassa kun ei ymmärrä mitä mä siellä teen vaikka selitän. Ilmeisesti tyhjenee automaattisesti koska sivuhistoriaa ei ollut kun tältä päivää.

Tuntuisi pahalta. Ikävä kyllä myös oma mieheni jäi kiinni vieläpä maksullisen profiilin luomisesta. Ja sanoin miehelle siitä. Väitti ettei enää käytä koko sivustoa, mutta enhän mä voi tietää. Avioliittoa tietty ei ihan kovin helposti haluis lähteä purkaankaan...

Yhteistyössä