Miltä tuntuisi, jos ystäväsi ei kertoisi sinulle, vaikka tietäisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse sain kerran tietää, että ystävän mies petti tätä. Kerroin sen ystävälleni, ja sain maineen valehtelevana huorana joka yrittää viedä toisten miehet. Että silleen. Setviköön kukin omat sotkunsa, itse en enää niihin puutu.

Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Itse sain kerran tietää, että ystävän mies petti tätä. Kerroin sen ystävälleni, ja sain maineen valehtelevana huorana joka yrittää viedä toisten miehet. Että silleen. Setviköön kukin omat sotkunsa, itse en enää niihin puutu.

Niin, käänsinkin asian toisin päin, tätä sinun kuvailemaasi tilannetta puidaan toisessa ketjussa, josta ajatuksen kysymykseeni sain. :)

tätä monet varmaan pelkäävät. ite sanoisin pettäjälle, että jos et ite kerron niin minä kerron, antaisin vaihtoehdon.

Minä olen samaa mieltä kanssasi siinä, että kukin setviköön omat sotkunsa, on nyt kyse noista miesjutuista tai mistä vaan. Jokainen pitäköön huolen vaan omista asioistaan, on sitä siinäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Todella tyhmältä ja kaksinkerroin petetyltä. Siinävaiheessa minulle olisi melkein sama, kuin mies olisi pettänyt minua sen kyseisen ystävän kanssa.

Usein kuulee sanottavan, että se petetty on ystävä- tai kaveripiirissä viimeinen joka tietää ja se on yksi pahimpia asioita koko hommassa, olla se, joka on ollut säälin kohteena tai naureskelun tms.

Mutta tosiaan, vastauksena kysymykseesi, en minä siitä suuttuisi, ei ole ystävieni asia vahtia mieheni tekemisiä. Jos mies kokee, että se pettäminen on sen arvoista, niin pettäköön.

Mä voinen selittää omaa suhtautumista sillä, että käytännössä tiedän ystävänikin tietävän, että miehensä pettää. Miksi siis muistuttaisin...

Eikä tulisi mieleenkään sääliä. Se vaan on ollut sitä alusta asti.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mä voinen selittää omaa suhtautumista sillä, että käytännössä tiedän ystävänikin tietävän, että miehensä pettää. Miksi siis muistuttaisin...

Eikä tulisi mieleenkään sääliä. Se vaan on ollut sitä alusta asti.

En kysynyt kyllä tätä :)

Mutta tosiaan, vastauksena kysymykseesi, en minä siitä suuttuisi, ei ole ystävieni asia vahtia mieheni tekemisiä. Jos mies kokee, että se pettäminen on sen arvoista, niin pettäköön.

Ymmärrän kyllä tämän suhtautumistavan.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Mä en oikein osaa kuvitella tilannetta, tai paremminkin tunteitani. Ajatus siitä tuntuu niin kovin absurdilta.

Tarkoitatko siten, ettet osaa kuvitella, ettei ystäväsi kertoisi, vai ettet osaa kuvitella, että ystäväsi tietäisi, ilman että sinä tietäisit? :)

Jos ystävä ei ole täysin 100 % varma, niin paras olla kertomatta yhtään mitään. On todella ällöttävää joutua kuulemaan kavereiden (siis miehen kavereiden) vitseinä ilmaan heittämiä juttuja tositapahtumina.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Mä en oikein osaa kuvitella tilannetta, tai paremminkin tunteitani. Ajatus siitä tuntuu niin kovin absurdilta.

Tarkoitatko siten, ettet osaa kuvitella, ettei ystäväsi kertoisi, vai ettet osaa kuvitella, että ystäväsi tietäisi, ilman että sinä tietäisit? :)

Eikun siten, että isäntä mua pettäisi :D

Yhteistyössä