Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Itse sain kerran tietää, että ystävän mies petti tätä. Kerroin sen ystävälleni, ja sain maineen valehtelevana huorana joka yrittää viedä toisten miehet. Että silleen. Setviköön kukin omat sotkunsa, itse en enää niihin puutu.
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Itse sain kerran tietää, että ystävän mies petti tätä. Kerroin sen ystävälleni, ja sain maineen valehtelevana huorana joka yrittää viedä toisten miehet. Että silleen. Setviköön kukin omat sotkunsa, itse en enää niihin puutu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Todella tyhmältä ja kaksinkerroin petetyltä. Siinävaiheessa minulle olisi melkein sama, kuin mies olisi pettänyt minua sen kyseisen ystävän kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suuttuisin ihan hirveesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suuttuisin ihan hirveesti.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä voinen selittää omaa suhtautumista sillä, että käytännössä tiedän ystävänikin tietävän, että miehensä pettää. Miksi siis muistuttaisin...
Eikä tulisi mieleenkään sääliä. Se vaan on ollut sitä alusta asti.
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:Mutta tosiaan, vastauksena kysymykseesi, en minä siitä suuttuisi, ei ole ystävieni asia vahtia mieheni tekemisiä. Jos mies kokee, että se pettäminen on sen arvoista, niin pettäköön.
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:Mä en oikein osaa kuvitella tilannetta, tai paremminkin tunteitani. Ajatus siitä tuntuu niin kovin absurdilta.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:Mä en oikein osaa kuvitella tilannetta, tai paremminkin tunteitani. Ajatus siitä tuntuu niin kovin absurdilta.
Tarkoitatko siten, ettet osaa kuvitella, ettei ystäväsi kertoisi, vai ettet osaa kuvitella, että ystäväsi tietäisi, ilman että sinä tietäisit?![]()