Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:googlasin itse eilen tietoa noista.. kai voi olla ihan kunnon rintakivut, pahoinvointia jne. Mulla itelläni on alaselän fasettilukko (tuli viikko sitten) ja sen verran tuskaista oli, etten päässy sängystä ylös, istuminen ihan tuskaa sit kun pääsin vihdoin viimein. Ambulanssilla sairaalaan ja kuvissa ei näkyny mitään. Menin sit OMT fysioterapiaan (käyny ny 2 kertaa) ja nyt pystyn jo istumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:siltä että henki ei kulje. fysioterapeutti tuon osaa todeta ja painaa rintarankaa paikalleen. tai sitten makaat itse kahden tennispallon päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Joo, pyydä lähete fysioterapiaan! Siitä se sit lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Pistävänä kipuna minulla, ja ahdistuksena koko rintakehällä. Rusauttaminen helpottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Pistävänä kipuna minulla, ja ahdistuksena koko rintakehällä. Rusauttaminen helpottaa.
Kuulostaa pelottavalta, mutta kai se on jotain tälle ololle tehtävä.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Toivottavasti pääset jollekin asiansa osaavalle. Tuo OMT -fysioterapeutti jolla mä kävin ei suostunut naksauttamaan kun elimistö ei ole siinä kunnossa (raskaus, imetys ja liian pehmeät paikat) joten tyytyi "pehmeämpään manipulointin" ja ekan kerran jälkeen jo helpotti, toisen kerran jälkeen (oli tänään) tuntuu jo paljon paremmalta. Mulla tosin alaselässä tuo lukko.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:missä päin asut? jos pääkaupunkiseudul niin voin kyl kertoa mis kävin. Ihan omalla kustannuksella ja kallista se kyllä on. Voi olla, et teil on työterveyshuollossa joku sääntö miten voivat laittaa eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No tuskin haluat tänne Helsinkiin matkustaa joten kannattaa googlata tai kysellä terveyshuollosta tosiaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No tuskin haluat tänne Helsinkiin matkustaa joten kannattaa googlata tai kysellä terveyshuollosta tosiaan![]()
En taida, vaikka käyn kyllä ajoittain sielläIhan ekana kokeilen aloittaa reippaan sauvakävelyn uudelleen. (olen kuin pahimmat äijät, lääkäriin ei sitten millään )
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voipi muuten olla, että se ranka jumittuu entistä pahemmin jos vaan jatkat liikkumista. Mulla oli rintarangassa lukko, ja se ilmeni kovana pistävänä kipuna rintaan. Hengittäminen oli vaikeaa kun joka hengenveto sattui. Fysioterapeutti naksautti sen pois, ei sattunut. Kova pamahdus vaan kuului, kipu hävisi. Mutta siis liikunta ei mulla auttanut, pahensi vaan.