Miltäs kuulostaa pikkuneidin 5,5 mitat =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
On tuo aika kirppu: painoa 16,1 kiloa ja pituutta 105,5 cm (piti ihan tuo 0,5 cm laittaa, että kuulostais himpun verran pidemmältä).

Olis kiva lukea muiden 5-6 -vuotiaiden mittoja =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
meillä tyttö 94cm ja 13.2kg ja on 5v.

Oi, vielä pienempi =)

Niin tuo lapsi kyllä on. Kaikki luulee sitä 2 vuotiaaksi. Odotan "innolla" kuinka pieni on kun menee kouluun. Ollaan käyty kasvulääkärillä mutta lapsi on "normaali" vaikka käyrät kertoo toista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Meiän "pieni" taas on päivastoin, 16kg ja 90cm... Ikää 1,5v :laugh:

Kauhee läski!

Ei ole edes... Huolettaa kun kylkiluut paistaa.

Mun poika laitettiin neuvolassa "laihdutuskuurille" mitoilla 15 kg ja 95 cm (1 v 10 kk iässä ). Eikä kyllä ollut mistään kohtaa läski :D. Ei ole vieläkään, 4 v iässä mitoilla 111 cm ja 19 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja tsirptsirp:
meillä 2v. neiti 100cm ja 20kg... veljensä 4v on 114cm ja 18 kg... jonka kaksossisko 112cm ja 25kg... mammat on aika hyvässä lihassa ;)

Voi kamalaa. Ihan tosi :(.

Mitäs kamalaa tuossa on :D. Tytöt on kasvun tarkkailussa ja seuraavan punnituksen jälkeen jos pienimmän pituus on edelleen kovasti kasvussa otetaan kokeet ettei ole mitään aineenvaihdunnan häiriöitä. Ilosia ja reippaita ja terveitä lapsia ovat ainakin toistaiseksi ja olen onnellinen siitä <3.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
meillä 2v. neiti 100cm ja 20kg... veljensä 4v on 114cm ja 18 kg... jonka kaksossisko 112cm ja 25kg... mammat on aika hyvässä lihassa ;)

Voi kamalaa. Ihan tosi :(.

Mitäs kamalaa tuossa on :D. Tytöt on kasvun tarkkailussa ja seuraavan punnituksen jälkeen jos pienimmän pituus on edelleen kovasti kasvussa otetaan kokeet ettei ole mitään aineenvaihdunnan häiriöitä. Ilosia ja reippaita ja terveitä lapsia ovat ainakin toistaiseksi ja olen onnellinen siitä <3.

Ootkohan sä ymmärtänyt ihan oikein, miksi ovat kasvutarkkailussa...

Yhteistyössä