Alkuperäinen kirjoittaja tsirptsirp:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
meillä 2v. neiti 100cm ja 20kg... veljensä 4v on 114cm ja 18 kg... jonka kaksossisko 112cm ja 25kg... mammat on aika hyvässä lihassa
Voi kamalaa. Ihan tosi

.
Mitäs kamalaa tuossa on

. Tytöt on kasvun tarkkailussa ja seuraavan punnituksen jälkeen jos pienimmän pituus on edelleen kovasti kasvussa otetaan kokeet ettei ole mitään aineenvaihdunnan häiriöitä. Ilosia ja reippaita ja terveitä lapsia ovat ainakin toistaiseksi ja olen onnellinen siitä <3.
Ootkohan sä ymmärtänyt ihan oikein, miksi ovat kasvutarkkailussa...
miten niin? sen takia kun käyrät ovat etenkin pienimmällä niin jyrkästi kasvussa. Ymmärrätköhän nyt itse? En kyllä ymmärrä sitä miksi nuo tytöt ovat niin isoja kun veljellä taas luut paistaa. Sama ruokavalio ja poika saat tuplasti enemmän ruokaa + juo kevytmaitoa kun tytöt juo rasvatonta. Sä oot ehkä niin viisas et voisit valaista mua?
Niillä sun tytöillä on selvästi liikaa painoa. Kait siinä sit hoikempi näyttää laihalta :/ Siinä suomeksi.
kyllä mä tiedän että tytöt on liian painavia. hoikka=laiha, kulkee -2 käyrillä painossa
Niin kulkee meidänkin pikkutyttö, 3v8kk 101cm, 14kg, mut ei se silti laiha ole vaan hoikka. Mut kuten sanoin, ymmärrän, että se sinusta näyttää laihalta, kun toiset on noin painavia.