Milten saisin itseni aktiivisemmaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lasten takia ja vuoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lasten takia ja vuoksi

Vieras
Tää liittyy nyt tähän 3kympin kriisiin. On tullut pohdiskeltua juttuja ja nyt olisi aika alkaa toimia. Erinäisistä syistä olen muuttunut tälläiseksi kotijumiksi josta tuntuu olevan mahdoton irtautua.

Tuntuu vaan että aika menee eikä mitään saa aikaiseksi. En tiedä mitä oikein teen mutta päivä ei meinaa riittää mihinkään,

Olisi ihana kylätellä. käydä jossain lasten kanssa. Puuhailla ulkona kaikkea kivaa ja lasten kannalta virkistävää sekä energiaa kuluttavaa puuhailua.
Koiriakin pitäisi aktivoida.

Nyt nää päivät menee vain miettiesssä eikä mitään saa oikeasti aikaiseksi. Olen jo ihan onnistuneesti saanut vieroitettua itseni liiallisesta siivouksesta ja nyt olisi aikaa lapsillekkin eri tavalla johon alunperin pyrinkin.
Vaan kun ai vaan lähde sujumaan.

Paljon tekee se kun toinen on vasta muutaman kuukauden ikäinen vauva ja mies on paljon menossa niin isomman (2,5v) kanssa en pääse kahden minnekkään juuri koskaan. Mutta omalla pihalla voisi tehdä paljonkin kun vaan keksis mitä. Asumme siis maalla.

Miten siis saisin taas otteen aktiiviseen elämään? Mitä voisin puuhailla että voisin illlalla taas todeta että tulipa tänään tehtyä taas vaikka mitä.
Säälittää tuo taapero kun olen itse tälläinen jumi =/

Hanki kasosten rattaat, niin pääsette lasten kanssa liikkumaan.
Meilktä on 6km kauppaan, mutta kävin lasten kanssa kaksosten rattailla kävellen jonkuverran, kun ne oli pieniä.

No kauppaan en lähde oikein kävellen koska sinne on 15 km matkaa =) Viime kesänä kyllä lapsen kanssa kävin pyörällä pikkuasioita kaupalta.
Taapero ei ole oikein sellainen joka malttaa olla paikoillaan rattaissa eikä myöskään autossa, ei pidä automatkoista, lyhyistäkään. Ja täältä maalta jokapaikkaan on autolla mentävä.
Siis istuu max. puoli tuntia kerrallaan, ei edes nuku autoon.

ap

No juu, 15 km on jo liian pitkä matka.
Tuo on hankalaa, jos maalla asuva lapsi ei viihdy autossa :| . Mä olen aina liikkunu paljon lasten ollessa pieniä, nyt vasta oon jumiutunu...
Tee puuhapurkki, johon kirjoittelet kaikki juttuja, mitä vois tehdä. Taapero vois tykätä esim. puutarhan hoisosta -ainakin nuo meidän on tykänny ja mä kun en oo puutarhaihmisiä...Mutta purkkiin lappuja asioista, joita vois yhdessä tehdä ja jotka samalla olis jotenkin hyödyllisiäkin ja sit sielät tölkistä lappu käteen, niin saa ratkaistua mitä tekis :)

Kuullostaapa ihan kivalle idealle =)

Tää maalla asuminen on joskus oikeesti aika tympeetä kun keksimällä pitää keksiä juttuja. Ja muutenkin kun asutaan tuppukylässä niin puistoja ja muita sellaisiakaan ei oikeen ole. Pitää ajaa aina 80 km päähän kaupunkiin kaupoille ja leikkipuistoihin jos sellaisiin haluaa. Uimapaikkakin on 60 km päässä =( ja tosiaan kun taapero ei tykkää istua autossa niin tulos on sitten tämä, nyhvätään kotona.

Yhteistyössä