Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Tollanen mitä on =)
En kyllä lähtis leikkaamaan!
Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:Miten olis otsatukka ja korvan alapuolelle leikatut hiukset.
Tuo on kyllä nätti tukka nytkin
Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:Ai olikse poikaSorry,mä ihmettelinkin mik sun mies haluu siilin.
Joo,sit kaikki pois
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:vie parturiin ja kerro mitä haluat.
esikoisen hoitopaikassa oli 4v poika jolla oli pitkät hiukset, kaikki luuli tytöksi ja luulin kyllä ensin ittekki tytöksi. oli sitte ottanu sakset ja leikannu itte hiukset...oli tainu äiti haluta tytön ku ei pojalle hiuksia leikkauttanu.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Tollanen mitä on =)
Niimpä...Mie en sitä haluis millään leikata, mut poju kun oli pari päivää isin kans kotona, ni kummastirupes pojukin puhumaan, et haluaa lyhyet hiukset ja, et isin pitäis ne koneella leikata.
Oli alun perin puhe vuosi sitten miehen kanssa, et kunhan 3v kuvaan ois viel pitkä tukka, ni sit vois lyhentää vähäsen. Ni nyt mies haluis pojulle kesäks ihan semmosen siilin ja mie taas en. Viime kesänkin pojun tukka oli cornrow-leteillä ja hyvin meni kesä niin, eikä haitannu pitkä tukka sit yhtään. Nyttenkin voisin ne taas letittää kesäks, mut poju on ruvennu puhumaan, et haluaa lyhyet. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Mä olen todennut pojille siilin helpoksi kesällä. Ei hikoile, ei tarvitse jatkuvasti juosta parturilla ottamassa sen pari senttiä pois, kun kasvaa mallistaan ulos. Sillointällöin vaan hurauttaa koneella, ja valmis!
Talvella sitten saa kasvaa pituutta.
Mäkään en ymmärrä tota kommenttia, on halunnut tytön. Hoh hoh, mun poju haluaa kasvattaa itse omasta tahdostaan itselle pidemmät hiukset! Ei tykkää siilitukasta joka hänellä pari vuotta sitten oli, siitä asti kasvattanut pitkää. Varmaan moni ajattelee minustakin, että voi tuonkin poikaraukkaa kun äiti kasvattaa pitkää tukkaa... Ja sun poju on muuten tosi söpö tuossa tukassaan, pikkukundiAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:vie parturiin ja kerro mitä haluat.
esikoisen hoitopaikassa oli 4v poika jolla oli pitkät hiukset, kaikki luuli tytöksi ja luulin kyllä ensin ittekki tytöksi. oli sitte ottanu sakset ja leikannu itte hiukset...oli tainu äiti haluta tytön ku ei pojalle hiuksia leikkauttanu.
Mikä tuossa on, et immeiset jaksaa tuota, et "on tainnu äiti tytön haluta, ku pojalle pitkät hiukset pitää kasvattaa"?!?
Jotkut äidit ei vaan tykkää pojalla lyhyistä hiuksista. Kuten esim. mie. Miusta pojulle vaan yksinkertaisesti sopii paremmin pitkät kuin lyhyet hiukset.
Tuota ei oo tytöks luultu ku pari kertaa ja silloinkin kyseessä ollu vanhus.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Tollanen mitä on =)
Niimpä...Mie en sitä haluis millään leikata, mut poju kun oli pari päivää isin kans kotona, ni kummastirupes pojukin puhumaan, et haluaa lyhyet hiukset ja, et isin pitäis ne koneella leikata.
Oli alun perin puhe vuosi sitten miehen kanssa, et kunhan 3v kuvaan ois viel pitkä tukka, ni sit vois lyhentää vähäsen. Ni nyt mies haluis pojulle kesäks ihan semmosen siilin ja mie taas en. Viime kesänkin pojun tukka oli cornrow-leteillä ja hyvin meni kesä niin, eikä haitannu pitkä tukka sit yhtään. Nyttenkin voisin ne taas letittää kesäks, mut poju on ruvennu puhumaan, et haluaa lyhyet. :/
Meidän 3 veellä on kanssa tollainen tukka, tosin lyhyellä etutukalla. Mä kauhulla odotan sitä päivää kun tahtoo lyhyen tukan![]()
Onneksi isällään on pitkät hiukset, joten ei ainakaan vielä tarvii sitä pelätä. Vasta tässä poju suunnitteli kuinka isona hänestä tulee karvanen kuten isäsät. Ja ei halua rastajoa, kuten äidillä, koska isälläkään ei ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Poika haluaa lyhyet hiukset, joten lyhyiksi mä ne leikkauttaisin.
Vie parturiin ja leikkauttakaa joku trendikäs katu-uskottava tukka B)