Minä Ajattelin Aloittaa & Kokeilen Miten Onnistun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Red Dragon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Red Dragon

Aktiivinen jäsen
25.03.2005
7 279
0
36
43
Finland
red-dragon.vuodatus.net
Tässä olen itseni TAAS kerran antanut repsahtaa.. Sain viime joulukuuhun tiputettua painon 56 kg:n.. Pudotusta oli 12,7 kg (tai jotain tuota luokkaa).

Sitten helmikuussa pääsin rintaleikkaukseen.. Kuukauden liikuntakielto.. Lihoin muutaman kilon.. Ku varmaankin tuli syötyä enemmän :ashamed: .

Sitten maaliskuussa laitatin hormonikierukan, joka oli minulla kolme kuukautta lihoin viisi kiloa.. Painoin kesäkuun lopussa siis 65 kg..

Sen jälkeen olen yrittänyt pitää merkillä mitä syön yms.. Mutta kun ei liikuntaa pahemmin.. Mitä nyt pyöräilin ja käyn koiran kanssa lenkillä..

Viime sunnuntaina alkoi ahistaa.. Olin masentunut.. Koko ajan mietin, että en ikinä oo ostanut koon 42 vaatteita.. Ja raskausajatkin mahduin 38 vaatteisiin. Yhdet 40 koon housut vain tilasin kuopuksen odotusaikana..

Päätin sunnuntaina sitten aloittaa ruokaremontin.. Päätin jättää herkut nyt ainakin pois.. Ja yrittää lisätä liikuntaa.. Minä hankin keväällä twist-stepperin, joka on koko ajan ollut olohuoneessa pölyttymässä.. Joten jo sunnuntai-iltana tein 10 minuuttia..

Ajattelin aloittaa ihan hitaasti aluksi.. Noilla 10 minuutin sarjoilla.. Sitten, kun jaksaa paremmin, teen enemmän..

Maanantai aamuna kävin vaa'alla.. Ajattelin, että paino ois noussu jo hirveisiin lukemiin: 75-80 kg, kun joskus kävin vaa'alla.. Niin näytti 74,9kg. Ja maanantaina se onneksi näytti 72,3 kg.. Hirveä luku.. Mutta siitä on aloitettava.

Eilen sain lenkkikaverini (koiruliinimme) kotiin.. Joten kävin puolen tunnin lenkillä + 10 min stepperillä.. Ja joka päivä nyt oon tehny sen 10 minuuttia. Ja tänä aamuna kävin jo 20 minuutin lenkillä.

Ja olen kahtonu mitä syön.. Eilen oli palaveri tuli pari lämmintä leipää syötyä.. Ja illalla yhden letun ilman mitään täytteitä.. Toivottavasti noi ei nyt hirveästi sotke.. Ja veden juontiakin yritän lisätä.

Niin ja kun viel kolmannesta haaveillaan, ni senkin takia ois ihanaa, jos saisin painon pudotettua ees 65 kg. Onkohan siihen mitään mahdollisuutta?

Mulla ku ei oo ketää kaveria.. Jonka kanssa voisin lenkille lähtee.. Ja mie tarviin kannustusta..

Mutta nyt ostaa maaleja! :wave:

Ensimmäinen viikko meni yllättävän helposti.
Tuli herkuteltua parina päivänä makkaraperunoilla ja kerran hampurilaisella. Mutta määrät pienentynyt hyvin. En syö niitä määriä, mitä yleensä söin.

su-ti tein stepperillä sen 10 minuuttia. Mutta ke+to olin 13 h töissä.. Tein maalaushommia, joten se sitten jäi.. Ja perjantai olin kuin puol kuollut.

Mutta joka päivä kävin lenkkeilemässä 3*30minuuttia. Joskus jopa enemmänkin. Ja todellakin seurasin mitä söin..

Ja tänään ajattelin mennä kirjastosta lainaamaan kirjan: callanetics - 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa.

Alkusaldo: 72,3 kg
1. viikko: - 1,3 kg.
Eli paino ensimmäisen viikon jälkeen: 71,0 kg.

Tuu tuonne "kaveria 10 kg tiputukseen" niin tsepataan siellä toinen toisiamme. Ja ei haittaa vaikka olis enemmän tai vähemmän puotettavaa, mullaki on reilusti enemmän mutta ainahan siitä 10 kilosta voi aloittaa..