Minä en halua koskaan vauvaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttö 16v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttö 16v

Vieras
Vauvaa en halua koskaan minä. Koskaan minä en halua vauvaa. En minä koskaan halua vauvaa. Minä en halua koskaan vauvaa. Siksi koska jos vauvaa hankkii, pitää kulkea se 3-4 kiloa painava vauva mahassa 9-10 kuukautta, sitten synnyttää se hirveällä tuskalla ja hoitaa sitä vauvaa ainakin seuraavat 20 vuotta. En minä halua olla vauvaa raskaana, vauvaa synnyttää tai hoitaa vauvaa 20 vuotta, ei minun elämästä riitä niin paljon aikaa hukattavaksi vauvan hoitoon. Sitten jos hankkii enenmmänkin vauvoja, niin niiden hoitoon menee vielä enemmän aikaa. Kun yhden vauvan hoitoon menee 20 vuotta, niin esimerkiksi 5 vauvan hoitoon menisisi 100 vuotta. Minähän olisin 116 vuotta kun viimeinenkin niistä vauvoista olisi ihminen jos minulla olisi 5 vauvaa.

Vakavasti puhuen vaimoni tiesi jo 13-vuotiaana ettei hän halua koskaan olla raskaana, synnyttää tai hoitaa lasta. Joillakuilla se on yhtä sisäänkirjoitettu ominaisuus kuin vaikka seksuaalinen suuntautuminen. Miestenhän ei tarvitse näitä asioita välttämättä pohtia ollenkaan samalla intensiteetillä. Ensimmäisen kerran ajattelin koko asiaa ehkä 18-vuotiaana.

Yhteistyössä