Minä en kestä tätä pölyn määrää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tosissaan joudun joka päivä pyyhkimään pölyt ja imuroimaan, mutta silti tätä pölyä vaan jostain tulee kauheasti..varsinkin olohuoneessa sen huomaa kun tv, pelikone ja tietokone kerää niin valtavat määrät että ihan harmaana hohtaa. Asutaan pienessä kerrostalo kolmiossa..vanha betonitalo kyseessä. Koitan tuulettaa joka päivä ja makuuhuoneissa on ilmanpuhdistimet käytössä. Mikään ei tunnu auttavan :( meillä ei ole edes lemmikkejä... paitsi nuo "villakoirat"

Me asutaan tiilitalo rivarissa ja meillä kans pölyä kertyy älyttömästi.Ajokoira löytyy meiltä ja koirankarvaa jokapaikka täynnä.
Tuntuu jotta päivät kuluu siivoten ja silti pölisee koko asunto :(.

Mä oon kans sitä mieltä että kerrostaloissa jotenkin tulee enemmän pölyä kuin omakotitalossa, oon itse huomannut että nyt okt:ssa asuessa riittää kun imuroi kerran viikossa, eikä siltikään ole pahasti edes villakoiria, kerrostalossa taas villakoiria ilmestyi jo parissa päivässä. Liittyyköhän se jotenkin ilmanvaihtoon?

Oon huomannut yllättävän nopeesti taas pölyä. Villakoirat juoksee taas sängyn alla ja nurkissa. Käytän pölyille tarkoitettuja pölyä ottavia tavallaan liinoja ja käytän paljon erilaisia puhdistusliinoja. Pyyhkeistä ja vaatteista katson yleensä pesun jälkeen onko ne vielä hyviä ja jos ei käytän niitä märkänä rätteinä ja heitän meneen. Kun on vesisade niin tykkään tuulettaa niin on raikasta.
♈Meri♈

Yhteistyössä