minä en kyllä tykkää lapsista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
tiedän ettei ole oikea paikka kertoa, mut tuli tosta yhestä ketjusta mieleen. en oo koskaan ollut lapsirakas, joistain tosi kilteistä ja suloisista lapsista oon tykännyt, mut enimmäkseen ne on rasittavia. oma lapsi on sitten eri juttu, ja pidänkin häntä maailman parhaana lapsena, jota ei voi verrata muihin. kaverin lapsi ei mussa mitään hellyyden tunteita herätä, vaikka huudollaan saisikin tissit valumaan maitoa... en mitenkään tietenkään sitä lapsille osoita etten niistä tykkää mutta kai ne sen vaistoaa.

Uskon, että 90% naisista tykkää vain omistaan. tai ehkä puolet tykkäävät muidenkin lapsista, kun ei ole omia. Puolta ei kiinnosta silloinkaan.
Ja kun nainen saa lapsia, alkaa vihata ja inhota muiden lapsia tuo 90%. Ainakin palstan kirjoittelun perusteella.

Omat tietysti ovat lähinnä sydäntä. Enpä ole koskaan ajatellut tykkäänkö muiden lapsista. Ehkä vieraat lapset ajattelee samanlailla kuin aikuisetkin, toisten kanssa tykkää olla ja toisten kanssa ei. Onkohan tuokin kemioista kiinni. Kyllä minä kuitenkin tuttavieni lapsista pidän ja syynähän tähän tietysti on, että heidät jo tuntee.

Miehillä menee ehkä toisinpäin. Miehet ovat välinpitämättömiä lasten suhteen kun ei ole lapsia. ja kun saavat, välittävät hieman muidenkin lapsista.
Kun taas naisista suurin osa näkee omia saatuaan muiden lapset suunnilleen kak.kana.

MNo omat on tietenkin omia, niin kuuluukin olla. Ei kai lapsetkaan ole mikään tasapäinen joukku joita tykkää tai ei. Henkilökemiaala on merkitystä. Mutta ajttelen, että kaikki lapset ovat alkujaan viattomia ja sitä viattomuutta pitäisi meidän aikuisten suojella.

Mä taas pidän lähes kaikista lapsista =)

Omista lapsist nyt tietenkin mutta mun siskonpoika on kyllä vienyt sydämeni :heart: Ja mun serkun lapset on mun mielestä tosi suloisia ja kauniita. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tällä palstalla ainoastaan parista äidistä on tullut lapsirakas vaikutelma, auringonkukka ja...

Minä olen lapsirakas :heart: En tosin ole vielä äiti =)

jep :) laitoin muuten takaisin sulle yv.tä

Joo, kiitos, luin sen jo :)

Mieheni veljen lapset ovat ihania, mutta siskoni lapsenlapsi, vajaa 2v. on kamala täystuho ja ilmeisesti vanhempansa ovat sellaisia "älä nyt pikku herranterttu tee sitä ja tätä" ja kuitenkin antavat täystuhon tehdä kuten haluaa ettei vaan tulis traumoja. :/
Omat ovat kappale erikseen, heidät olen saanut kasvattaa itse ja saanut jotenkuten kuriin.