Minä en oikein jaksa enää mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shedevil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shedevil

Aktiivinen jäsen
20.09.2004
1 771
0
36
Mullon jo pidemmän aikaa ollu semmonen olo,että mikään ei huvita,ei siis kertakaikkiaan jaksa eikä kiinnosta! :o :|
Työnteko ei huvita eikä kotona olo...mitään en tee kotona ja töissä on pakko painaa ku hullu...aikasemmin jo kirjottelinkin että oon sairastellu...itku tässä tulee... :'( kun en tiedä mikä mua vaivaa... :/ aika tyhjentävää mutta jonnekkin oli pakko purkaa...

Käy jossain kartottamasa tilannetta ennen kun se karkaa ja koita olla rehellinen! Mulla ainakin kävi niin, että koitin niin salata noita ongelmia, että olin käyny 6 vuota sillointällöin psykiatrilla kun romahdin täysin ja vasta silloin sekin tajus, missä kunnossa mä oikeesti olen. Musta oli tullu salaamisen maailmanmestari!

Suosittelen sitä terveyshoitajaa ja pyydä, että pääsisit juttelemaan jonkin ammattilaisen kanssa. Itse sain apua muutamalla käynnillä psykiatrisen sairaanhoitajanjuttusilla. Ihan tavallisia omassa päässä liikkuvia asioita juttelee ja saa uusia näkökulmia. Kun asiat pyörii päässä, ne uuvuttavat. Ulkopuolelta voi saada sen puuttuvan palan ja jatkaa taasen keveämmällä taakalla. Tai sitten voihan se olla fyysistäkin uupumista...ravinto, liikunta. Mutta suosittelen: käy hakemassa apua. Sitä varten ammattilaiset ovat, juuri sinua ja meitä kaikkia varten.

Juuh!Tiedän että apua pitäs hakes,mutta kynnys on tosi korkealla...minä olen sairastanut masennusta,siitä on aikaa ja minä en nyt oikeesti jaksais mitään semmosta!!Joo en jaksa masennusta!!En halua ja usko että oon masentunu...en mä oikeesti ees tiedä saisinko työterveyshuollosta ketään ees kiinni ja millon... :/

Mulla sama juttu.Sit en jaksanu enää nousta sängystä.
Verensokeri 11.1 ja verenpaine 240/135.
Että kai tää tästä kun saa lääkityksen kuntoon.Nyt sairaslomalla siihen asti kun työsopimus päättyy.

Yhteistyössä