Minä en ymmärrä.....??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eilisen hieman kostean, mutta mukavan illan kotimatkalla mieheni muuttui ilkeäksi. On tehnyt tätä ennenkin humalapäissään. Aihe liittyy jotenkin minuun. Nyt aiheena oli työni ja työntekoni (lähinnä johtamiseen liittyvät asiat). Sellaista pientä vinoilua, kyseenalaistamista, nokkavuutta, provosointia jne. Tajusin aika pian, että tähän en lähde mukaan. Ehkä neljännellä pyynnöllä mies lopetti. Loukkaannuin ja harmitti!
Seuraavana päivänä eli tänään ilmaisin, että eilinen käytös harmittaa. Kerroin, että loukkaannuin. Odotin turhaan anteeksipyyntöä. Sain vain lisää haukkuja. Lähinnä siitä, että loukkaannuin turhasta.
En tajua miksi fiksu ja muuten kelpo mies muuttuu pienessä hiprakassa joskus todella ilkeäksi? Miksi hän haluaa lyödä minua henkilökohtaisilla asioilla??

toi anteekspyyntö kannattaa niin et se tulee sanomaan siitä heti ku on saannu morkkistella sitä törttöilyään ei kannata vaatia sitö ku siinä tunteessa se menee kieltämiseksi mutku ite saa tulla pyytämään anteeks ni se tuntuu hyvälle :)

Ongelmanahan tässä ei ole juominen, eikä liiallinen baareissa ravaaminen, vaan miehen ikävä käytös ajoittain pikkukännissä.
Yleensä kohtelee minua hyvin. Muuten on fiksu ja mukava. Kohteliaskin.

Yhteistyössä