minä haluan vielä yhden lapsen,mies ei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvabuumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvabuumi

Vieras
meillä on ongelma.
mies ei jaksa enää vauvabuumia kertaalleen,meillä on siis kaksi lasta.
sen mielestä lapsemme on tässä.
kaksi villiä tyttöä :D
ja minä haluaisin vielä yhden lapsen,haluan ostaa vauvan vaatteita,vaunut yms.
tuttavat saa nyt vauvan ja se maha on niin ihana.
kummatkin raskaudet oli minulle helppoja ja synnytykset sujuivat nappiin,oli nopeat ja ihanatkin :)
ja mut on luotu synnyttää,ainakin kätilö kehui että oot hyvä ponnistaja ja kun luotu tähän ja toivotti ettö tervetuloa uudelleen :D

miten muilla?
mies inttää kovasti että kun ei halua niin ei halua.
saisi ostaa isomman auton ja meillä ei vieläkään ole sitä omaa asuntoa kyllä.
jospa joskus sitten vielä saisin sen kolmannen jos nyt en.
jos ekaksi saisi sen oman asunnon.

haluaisin vielä joskus pojan..mutta tyttökin käy tietysti.

saman asian kansaa paninut aikoinaan.. kaksi lasta oli ja kolmas mielessä. mies sanoi ei ja minä kyllä. annoin asian sitten olla ja muutamia kuukausia myöhemmin yllätti minut ja sanoi että jos viel haluan niin kyllä se hänelle sopii. piti vaan hieman miettiä ensin.. ja kolmatta tässä nyt sitten ootellan. Eli kyllä molempien pitää haluta, perustele miehelle miksi haluat ja anna hänelle myös aikaa miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
saman asian kansaa paninut aikoinaan.. kaksi lasta oli ja kolmas mielessä. mies sanoi ei ja minä kyllä. annoin asian sitten olla ja muutamia kuukausia myöhemmin yllätti minut ja sanoi että jos viel haluan niin kyllä se hänelle sopii. piti vaan hieman miettiä ensin.. ja kolmatta tässä nyt sitten ootellan. Eli kyllä molempien pitää haluta, perustele miehelle miksi haluat ja anna hänelle myös aikaa miettiä.

saman asian kansaa paninut aikoinaan.. joo siis saman asian kanssa paininut aikoinaan :)

puhuttiin tuossa että ei ainakaan vielä mietitä asiaa,mietitään sitten kun on se oma asunto ja oon ollut töissä hetken aikaa :)
jospa meillä myös miehen mieli vielä muuttuu.

kyllä sen miehen mielen voi muuttaa ;)

Niin. Tai vaihtoehtosesti voi kunnioittaa miehen mielipidettä ja tahtoa näin vakavassa asiassa.

Jos toinen, kumpi vain ei enää lisää lapsia halua, niin se on sitten niin. Lapsia lisää haluava voi joko sopeutua siihen tai alkaa yksinhuoltajaksi. Tai etsiä uuden kumppanin.

Mä tahtoisin kolmannen mies ei. Meillä tilanne on kärjistynyt aikamamoiseksi riitelyksi, ikävä kyllä. Mä en enää oo niin nuori et mulla ois montaa vuotta aikaa odotella..

Meillä kanssa mä haluaisin kolmannen, mies on sanonut että kyllä, mutta myöhemmin (kun ensin saan väikkärin valmiiksi). Mäkin niin haluan vauvan! Ja kaksi tyttöä siis meilläklin entuudestaan.

me ei olla riidelty asiasta,puhutaan vaan ja mies vaihtaa sitten aihetta.

sanoo aina että voinhan mä ostaa ne vaunut muutenkin ja vauvan vaatetta vaikka ystävälleni joka on raskaana :D

Alkuperäinen kirjoittaja vauvabuumi:

puhuttiin tuossa että ei ainakaan vielä mietitä asiaa,mietitään sitten kun on se oma asunto ja oon ollut töissä hetken aikaa :)
jospa meillä myös miehen mieli vielä muuttuu.

Koita olla painostamatta asialla, varmasti vaikeaa tiedän! Mutta silti olis tosi tärkeää, ettei se mies pelästy sun vahvan kaipuusi takia. Anna ajan vähän kulua tosiaan. Olen varma että vielä saat se kolmannenkin lapsen! :hug: