Haluan lapsen, mies ei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Useimmat miehet pelkäävät sitä vastuuta, mikä lasten mukana tulee ja ei ehkä sen takia
halua lapsia.
Mutta kun se lapsi tulee, niin miehet on ihan myytyjä. Niin se vaan on.
Joitakin täytyy vähän ekan kohdalla painostaa :)
Olen nähnyt tällaisia pareja ja onnellisia ovat lapsesta, myös se vastahakoinen mies.
Yritä vaan sitä vauvaa :)

Jos asia olisi noin, niin ei meillä olisi niitä naisia, jotka surevat, että mies ei osallistu perheen arkeen, eikä muutu mitenkään vaikka lapsi syntyy. Aivan venäläistä rulettia ajatella tuollatavalla. Väärin jokaista osapuolta kohtaan. Järki käteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Useimmat miehet pelkäävät sitä vastuuta, mikä lasten mukana tulee ja ei ehkä sen takia
halua lapsia.
Mutta kun se lapsi tulee, niin miehet on ihan myytyjä. Niin se vaan on.
Joitakin täytyy vähän ekan kohdalla painostaa :)
Olen nähnyt tällaisia pareja ja onnellisia ovat lapsesta, myös se vastahakoinen mies.
Yritä vaan sitä vauvaa :)

:o joskus käy näin mut entäs jos ei käykkään, mitens sitten.. on kuitenkin sitten kolme mukulaa on onneton parisuhde..

ai niin ja lauantai lotto vetämään, jos vaikka ei tarttis mennä ma töihin mut ei sen takia kannata itteensä irtisanoa vielä perjantaina..

toi on mun mielipide.
omaa miestä ei tarvinnut houkutella tekemään ekaa kahta mutta kolmas on kiikun kaakun. jos sanoo ei, niin se on ei.
mutta jos olis ekasta kysymys ja kyse jostain vastuun kntamisesta, mihin on varsin kykeneväinen, niin tekisin kyllä vauvan.
jos yhtään toista tuntee, niin tietää kyllä, että eikö oikeasti halua lapsia vai onko vain mukvuudenhaluinen.

No huhhuh, on sulla mielipiteet..
Millä oikeudella joku toinen saa tehdä päätöksiä toisen elämän suhteen? Siis kun aikuisista ihmisistä on kysymys? Vai onko nää miehet, joista kirjoitit, olleet holhouksenalaisia?!?!