Minä kolmantena pyöränä omassa parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
Asia lyhyesti, mieheni viettää kaiken vapaa aikansa äitinsä kanssa ja sopii kaikesta äitinsä kanssa minun selkäni takana. Yleensä minulle tullaan sanomaan et hei me sovittiin että tehdään sitä ja tätä viikonloppuna. Siinä vaiheessa on hyvä alkaa aina väittämään vastaan:( . En tiedä pitäisikö vain erota kun ei tästä tule mitään enään.

Kenekäs kanssa se ukko onkaa naimisissa? Sun vai anoppis? Joko alat laittaa hanttiin ja kerrot mielipiteesi tai jätät ukon olemaan sen äitinsä kanssa ja etit miehen joka viettää aikansa sun seurassasi eikä äitinsä.

Toi eroaminen on käynyt mielessä monta kertaa mutta lapset hankaloittaa tota äkkilähtöä. Niin ja anoppi vetää yleensä sellatteen "sää oot vaan väsynyt ja pimahtanut "kommentin kehiin ja alkaa kovaan ääneen kalkattaa kaikille sukulaisille että kyllä ton miniän tarvis käydä neuvolassa juttelemassa ongelmistaan.

Mä sanoisin että okei, menkää/tehkää vaan, mulla onkin muuta mutta pitäkää kivaa!

Järkyttävää tommonen, en ihmettele ettet jaksa moista! Olettaako mies ja anoppi siis aina että sä osallistut myös?

Ootko sä jutellut sun miehen kanssa vakavasti asiasta? Napanuora katkaisematta miehellä. Tarttis miehen valita vaimo tai äiti. Uskomatonta, että lasten isä roikkuu edelleen omassa äidissä...

Onko tää taas näitä parisuhteita missä ei saada suuta auki silloin kun olisi keskustelun paikka? Jos ap:n mies (ja anoppi) eivät nyt ole täysiä idiootteja, niin vähintäänkin ajattelemattomia. Jos taas ap on vuosia(?) tyytynyt olemaan se hiljainen ja sopeutuva, joka ei osaa omaa mielipidettään tai omia näkemyksiään tuoda ilmi niin siinä olisi ap:lla peiliin katsomisen paikka.

Yhteistyössä