P
poikki
Vieras
mutta ilmeisesti ei? Tyttö ekaluokalla ja edelleenkin käyttäytyy kuin pahimmassa uhma iässä oleva. Onko normaalia vai onko mun lapsella jääny joku diagnoosi saamatta vai teenkö minä jotain väärin? Perheneuvolassa ollaan käyty ja asiaa on tutkittu ja aina vaan todetaan että on niin herttainen tyttö ja täysin normaali jne. Aina tuo meidän tyttö on ollut temperamenttinen ja itsepäinen ku mikäkin ja niin hemmetin sinnikäs ei anna millään periksi saattaa ajaa jotain asiaa koko päivän jos on päättänyt että tämän haluaa tms.
Toisaalta joskus olen miettinyt että vaikuttaako mun ja miehen huonosti voiva parisuhde näihin asioihin. Toisaalta ei meidän parisuhde aina ole voinut huonosti. Tyttäreni käytös muuttui pahemmaksi kun sai sisaruksen. On kamalan mustasukkainen. Mutta mielestäni molempi kohdellaan ihan tasavertaisesti jne.
Toisaalta joskus olen miettinyt että vaikuttaako mun ja miehen huonosti voiva parisuhde näihin asioihin. Toisaalta ei meidän parisuhde aina ole voinut huonosti. Tyttäreni käytös muuttui pahemmaksi kun sai sisaruksen. On kamalan mustasukkainen. Mutta mielestäni molempi kohdellaan ihan tasavertaisesti jne.