Minä olen tippunut kaikesta:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyhkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyyhkis

Uusi jäsen
23.02.2010
24
0
1
Tarinani alkaa vuodelta -07,kun päätettiin hankkia vielä yksi nyytti..Ensin otin rennosti, mutta sitten alkoi stressi nousemaan, kun ei nyyttiä kuulunut,no kävinkin sitten gynellä ja sain terolutit. Raskaaksi tulin heti niillä vuonna-08,mutta onnellinen alkuraskaus päättyikin keskenmenoon toisella kuulla. Kävinkin sitten verikokeet ym.t ja mulla todettiin maitohormoonin nousu,eli prolaktiini yli 1000 pitkälti :(,no tiesin lääkkeen mikä auttais,sen sainkin,mutta jouduin lopettamaan töiden alettua, koska olin jotenkin huonovointinen niistä..työt loppui ja yritin uudelleen saada lääkettä, mutta empä saanut,en millään,olis pitänyt käydä magneettikuvaus, mutta pelkoni takai en voinut mennä, joten mut jätettiin rannalle ruikuttamaan, mutta yrittänyttä ei laiteta! sitkeesti yritin muuta keinoo ja sitten sainkin töykeän puhelun sisätautilääkäriltä, että en kuulu terv. keskuksen piiriin enää, koska mulla on lapsia ja raskautumiseen pitäis vielä lupa anella joltain muulta lääkäriltä, mut en muista mikä se oli:(.. totes vaan, että voit tulla tietokone kuvaukseen, jos nyt pakosti haluut,mut en uskalla siihenkään mennä, kun lääkäri on töykeä,joten oonko ns. tuomittu vain odottamaan, jos arvo itsekseen laskis vai minne tälalinen arka vois hakeutua? Nyt kesällä tulee 3v. yritystä...

"mut en uskalla siihenkään mennä, kun lääkäri on töykeä"

Jos nyt kuitenkin uskaltaisit, tuskin se vaarallista on. Töykeys on asia erikseen, mutta eikös noin hyvän asian kannalta kannattais vähän ylittää itseään? Saisit varmaan ne lääkkeet, edellyttävät vaan ensin syyn tutkimista.

Tsemppiä!

käsittääkseni nuo kuvaukset ei ole sen kummempia kuin muutkaan röntgen- tai kamera-kuvaukset. Ei ne ainakaan satu. Tärkeintä on kai pysyä liikkumatta kuvauksen ajan, mikä ei aikuiselle vaikeuksia tuota. Rohkeasti vaan testeihin niin pääset asiassa eteenpäin. Ja älä välitä siitä töykeästä lääkäristä, nyt ajattelet vain että sinulla on kaikki oikeus noihin hoitoihin eikä niiden jälkeen tarvitse enää sitä lääkäriä tavata. Tsemppiä!

Oletko varma, ettei siellä olisi jo lääkäri vaihtunut? Tai lääkärilläkin voi olla huono päivä ja jonain muuna päivänä ei olekaan niin töykeä. Entä yksityinen lääkäri? Maksaahan se, mutta saa hyvää palvelua. Tsemppiä! Kerran se kirpaisee. Itse olen samanlainen arkajalka, joten voisin kuvitella maksavani ihan siitä, että minun otetaan ystävällisesti vastaan.

Yhteistyössä