minä oon aikuinen,ainakin luulen niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsi vai aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsi vai aikuinen

Vieras
mutta kun kerroin äidilleni et otan kissan niin äiti oli et No ethän ota,etkai.älä nyt sellasta..ja kun sanoin et miksen ottaisi kun kaikki tarvikkeetkin jo on valmiiksi ni hymähti vaan.
Mulla ollu kissa mut se jäi exälle.

Että tuli ihan pikkulapsi fiilis et äiti kieltää...No mut oikeesti eihän se sitä päätä,ihan ite otan jos haluan.

Vähän samat fiilikset omien vanhempieni kohdalla joskus.. Kun kerroin meneväni ensi kesänä naimisiin niin niiden ekat kommentit ei ollut "onneks olkoon" tai muuta vaan että "ookko ihan tosissas..".

vanhempasi haluavat sinun viettävän VAPAATA NUORUUTTA. Ehdit loppuelämäsi sitoutua. Nyt se eläin sitoo sinut kotiin, siis aamuin illoin. Et voikaan lähteä diskosta komian kaverin kämpille, koska sun pitää mennä ruokkimaan eläin. Et voi jäädä töitten/koulun jälkeen kaupungille/baariin/taidenäyttelyyn/whatever, koska sun pitää mennä ruokkimaan kissa.

SITÄ äitisi tarkoittaa. Ja myös sitä, että äitisi ei tahdo olla aina ja koska hyvänsä käytettävissä oleva kissanvahti, jos kuitenkin päätä lähteä esim. viikon etelänmatkalle tai reilaamaan...

Onko vanhemmillasi sitten todellista aihetta epäillä että et huolehtisi kissasta hyvin? Jos ei, niin sinä päätät.

No ei ole syytä epäillä ettenkö hoitaisi kunnolla,mä ottaisin vaikka kaikki kisut ja koirat jotka kodin tarvii jos mulla olis niin paljon tilaa.Ja onhan mulla ollu kissa ennenkin(ja tavallaan vieläkin tosin en vaan nää sitä kun se jäi exälle joka anto sen vanhemmilleen) ja koirakin oli lapsuudessa ja vanhemmilla ollu kissa.
En mä sitten tiiä miks noin sanoi...

[QUOTE="vieras";25260439]vanhempasi haluavat sinun viettävän VAPAATA NUORUUTTA. Ehdit loppuelämäsi sitoutua. Nyt se eläin sitoo sinut kotiin, siis aamuin illoin. Et voikaan lähteä diskosta komian kaverin kämpille, koska sun pitää mennä ruokkimaan eläin. Et voi jäädä töitten/koulun jälkeen kaupungille/baariin/taidenäyttelyyn/whatever, koska sun pitää mennä ruokkimaan kissa.

SITÄ äitisi tarkoittaa. Ja myös sitä, että äitisi ei tahdo olla aina ja koska hyvänsä käytettävissä oleva kissanvahti, jos kuitenkin päätä lähteä esim. viikon etelänmatkalle tai reilaamaan...[/QUOTE]

No mä olen nuoruuteni jo elänyt,jos nyt pari kertaa kuukaudessa käyn ulkona niin kyllä se kisu pärjää sen aikaa yksin.Kissat nyt pärjää yksin jonkin aikaa toisin kuin koirat.Ja kyl vanhemmat tykkää kissoista ja koirista ja jos tarve vaatis niin saisin viedä sinne hoitoon.Ja mä nyt harvoin lähen yhtään minnekää pidemmäks aikaa.

Yhteistyössä