Mun vanhemmat on niin... Jotain pula-ajan lapsia, en minä tiedä. Katkeria ja kateellisia ja MENEE HERMO.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitkä vuodatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja vielä sen verran avaudun että ku anopin kanssa käy kaupassa niin kun MINÄ ostan sielä MEILLE ruokatarvikkeita OMILLA rahoillamme niin anoppi käy kyyläämässä jokaisen purnukan minkä laitan kärryyn että onks se halvin mahdollinen mitä löytyy.... |O :laugh: esim tonnikalasta piti vääntää kun sen mielestä ois pitäny ottaa euroshopper kun se maksaa vain 60 senttiä ja minä otinki abbaa joka on 2 euroa purkki. Se ei meinannu millään tajuta että ne todellakin maistuu erilaiselta, kukaan ei meillä suostu syömään sitä euroshopperia, jopa kissa kieltäytyy siitä... :whistle:

No joo, ihan ok anoppi mulla on muuten. Nää tälläset asiat vaan VÄHÄ väliin hiertää... :D

:wave: Ap, ymmärrän. Jostain syystä ruoka-asioissa eivät osta halvinta. Taidan olla minä tarkempi sen asian suhteen. Mutta tuo hamstraus! Niillä on kaikki nurkat ja varastot täynnä ja jos tila loppuu, ennen vaikka rakentavat lisää varastotilaa kuin luopuvat vanhasta. Kait jotain täysin rikkinäistä ovat laittaneet pois, mutta aina eivät sitäkään. Osaavat itsekin myöntää, että onhan tuota tavaraa liikaa. Kun ehdottaa osasta luopumista: Tee sinä sitten aikoinasi niillä mitä lystäät! :laugh: Että kiitosta tack. Saan perintönä konttitolkulla kaatopaikalle vietävää, kun itse eivät halua viedä.

Yhteistyössä