Minä opiskelija olen keksinyt oivan keinon tienata ylimääräistä. Mistä "alkupääomaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

memme

Vieras
Tarttisin noin 300 euroa vähintään alkupääomaa jotta saisin homman pyörimään kunnolla. Saisin vähintään 300-500 euroa kuukaudessa ylimääräistä, eli olisi kyllä kannattavaakin. Luottotiedot menneet joten en saa lainaa tms, eli pakko varmaan aloittaa pienestä ja kasvattaa pikkuhiljaa pottia. Olen vain niin innoissani etten malttaisi :S

Mistä saisin nopeasti 300 euroa ylimääräistä??

ostan halvalla ja myyn kalliilla, hoksasin yhden todella hyvin myyvän tuotteen jota saa ostettua myös halvalla jos osaa ja tietää asioita :)
tämän enempää en halua kertoa :)
5-15 kertainen voitto :O

en mä opiskelijana kyllä saa mistään tuollaista summaa :(
itse pystyin sijoittamaan 85 euroa nyt tähän vain, eikä se riitä mihinkään

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ostan halvalla ja myyn kalliilla, hoksasin yhden todella hyvin myyvän tuotteen jota saa ostettua myös halvalla jos osaa ja tietää asioita :)

Sun matikkapäällä en suosittele kaupan alaa. Jos sulla on sijoittaa 85 euroa nyt, saat sille voittoa 425 - 1275 eroa. Ja tulet kysymään mistä voisit saada 300 euroa?

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sun matikkapäällä en suosittele kaupan alaa. Jos sulla on sijoittaa 85 euroa nyt, saat sille voittoa 425 - 1275 eroa. Ja tulet kysymään mistä voisit saada 300 euroa?

no eikai ne rahat nyt heti tule. Tuossa 85 eurossa on postituskulut minullepäin jo mukana. Periaatteessa vain 60 euroa tähän juttuun :S tarttis olla rahaa enemmän

20 eurolla olen nyt saanut 85 euroa.

Osa tuotteista ei tietenkään mene heti kaupaksi, joten niissäkin on rahaa kiinni. Nyt ostan lisää tuolla 85 eurolla, ja myyn taas sen verran mitä menee kaupaksi, pelkään vain että aina tulee suunnilleen tuo 80e ja loput tavarat saa myydä pitkän aikaa. Siksi haluaisin kerralla sen 300 kasaan jotta saisi kunnolla käyntiin

Yhteistyössä