Minä soitin soskuun :((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä näitä avuttomia otuksia tulee, kyllä muillakin on vaikeeta eikä ole omaa aikaa mut siinähän sitä vaan mennään, sitä kutsutaan arjeksi. Kaikenlaiset pullamössöt sitä lapsia tekee kun ei jaksa arkea.

Älä muuta sano, ois pitäny aikanaan tajuta loikata narun jatkoksi niin en ois täällä ketään ahdistamassa, mutta myöhästä katua. Onpahan ainakin kolme ihanaa pientä saanut mahdollisuuden jatkaa tätä pullamössösukua.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Anteeksi nyt teille, kenen verorahoja tässä aion yrittää tuhlata, nöyrin anteeksipyyntöni. En voi muutakun itkeä, kun tulin lukemaan tämän ketjun loppuun. Eli vaihtoehto joka on paras, on se et uuvutan itseni loppuun, palaan päihteiden pariin ja tapan lopulta itseni. Näin lapset saavat uuden kodin ja yhteiskunnalle tulee halvemmaksi.
Parisuhteesta sen verran, että muutimme erilleen n.4kk sitten, mies asuu 70km päässä mutta on kuitenkin kanssamme hyvinhyvin paljon. Jos aiomme saada lapsillemme vielä oikean perheen, täytyy meidän saada myös hetki aikaa, jolloin voisimme jutella, istua hetki rauhassa, katsoa toisiamme silmiin ja miettiä mihin toisessa rakastui aikanaan.
p.s. en saa mtn yksinhuoltajatukia, koska en ole hakenut, koska isä on paljon kanssamme, ettei tule mtn kitinää siitäkin.
p.p.s. en usko että lapsiani kuitenkaan huostaanotetaan, mutta kiitos vinkistä, ehkä soitan ja perun avunpyyntöni.

Nyt täkin alle itkemään, pienin nukkuu, joten ehkä saan hetken märistä tän paskan taas ulos hetkeksi. Mukavaa päivänjatkoa kaikille :hug:
:hug:
Lastensuojelussahan ne sen päättää, keille tukiperheen myöntävät. Pyytämisestä ei todellakaan kannata kantaa huonoa omatuntoa, koska turhaan eivät lastensuojelusta noita myönnä. Tukiperheitä on aika rajoitetusti saatavilla, mutta myös muunlaista apua on lastensuojelulla yleensä tarjota vanhempien jaksamiseen, esimerkiksi perhetyötä.

Oletko saanut jonkinlaista apua masennukseesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Mistä päin olet?

Pohjois-pohjanmaalta...

Juu eli kauempaa tai vähän alempaa ainakin..
Toivottavasti saat sen tukiperheen.Itse olin sijaisperheenä vähän aikaa pari vuotta sitten ja jäänyt vissiin että tahtoo auttaa jos vain kykenee juuri ottamalla lapsia hoitoon yms.
toivottavasti sinulla asiat järjestyy :hug:

Hei ap, pistäpä päälle peen suodatin, kun luet näitä juttuja. Sä olet tehnyt täysin oikean ratkaisun, kun olet apua hakenut! Ota vastaan kaikki, minkä saat, koska sitä paremmat mahdollisuudet sulla sitten on saada teidän perheenne asiat kuntoon. Ja nopeampaan kuin siinä tapauksessa, että märehtisit viisi vuotta noita asioita yksinäsi. Se apu on teidän kaikkien parhaaksi! :hug:

Ja joillekin dorkille: Mieluummin veromarkat tuollaiseen kuin moniin muihin asioihin, joihin niitä tässä yhteiskunnassa syydetään.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Anteeksi nyt teille, kenen verorahoja tässä aion yrittää tuhlata, nöyrin anteeksipyyntöni. En voi muutakun itkeä, kun tulin lukemaan tämän ketjun loppuun. Eli vaihtoehto joka on paras, on se et uuvutan itseni loppuun, palaan päihteiden pariin ja tapan lopulta itseni. Näin lapset saavat uuden kodin ja yhteiskunnalle tulee halvemmaksi.
Parisuhteesta sen verran, että muutimme erilleen n.4kk sitten, mies asuu 70km päässä mutta on kuitenkin kanssamme hyvinhyvin paljon. Jos aiomme saada lapsillemme vielä oikean perheen, täytyy meidän saada myös hetki aikaa, jolloin voisimme jutella, istua hetki rauhassa, katsoa toisiamme silmiin ja miettiä mihin toisessa rakastui aikanaan.
p.s. en saa mtn yksinhuoltajatukia, koska en ole hakenut, koska isä on paljon kanssamme, ettei tule mtn kitinää siitäkin.
p.p.s. en usko että lapsiani kuitenkaan huostaanotetaan, mutta kiitos vinkistä, ehkä soitan ja perun avunpyyntöni.

Nyt täkin alle itkemään, pienin nukkuu, joten ehkä saan hetken märistä tän paskan taas ulos hetkeksi. Mukavaa päivänjatkoa kaikille :hug:
:hug:
Lastensuojelussahan ne sen päättää, keille tukiperheen myöntävät. Pyytämisestä ei todellakaan kannata kantaa huonoa omatuntoa, koska turhaan eivät lastensuojelusta noita myönnä. Tukiperheitä on aika rajoitetusti saatavilla, mutta myös muunlaista apua on lastensuojelulla yleensä tarjota vanhempien jaksamiseen, esimerkiksi perhetyötä.

Oletko saanut jonkinlaista apua masennukseesi?

Oli mulla pitkään lääkitys, mutta se lopetettiin koska sille ei kuulema ole tarvetta enää...

Onko sun suku yms missä?Heistä ei ole apua?

Ei ole, mun äidin mielipide on se, että jos on lapsia tehny niiden kans pitää elää 24/7 ja jos masentaa niin se on ihan oma ongelma, eikä se usko et kukaan voi oikeasti olla masentunut. Kyllä se mun siskon lapsia hoitaa ja hakee vaikka keskellä yötä jos siskon varvasta kivistää. Kuitenkin hän itse on mennyt joka vkl BAARIIn ym kun minä olen ollut lapsi ja siksipä pidänkin tätiäni enemmän äitinä koska hän on minua hoitanut. Enkä häntä kehtaa pyytää koska siitä on kuitenkin monta kymmentä vuotta kun hoitanut pientä viimeksi. Miehen vanhemmat on niin sairaita...

Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:
Oletko läheltä Oulua? Mä voisin kans jossainkohti koittaa olla avuksi.

Voi kiitos :heart: Valitettavasti meiltä on ouluun lähemmäs 200km :ashamed:

Harmi. Oisin voinu olla kuunteleva korva ja muutenki koittaa auttaa. On vähä verissä... :)
Mutta voimia sulle ja toivottavasti saat apua! Ja ota se ihmeessä vastaan. Siinä ei ole mitään noloa!

Ei ole, mun äidin mielipide on se, että jos on lapsia tehny niiden kans pitää elää 24/7 ja jos masentaa niin se on ihan oma ongelma, eikä se usko et kukaan voi oikeasti olla masentunut. Kyllä se mun siskon lapsia hoitaa ja hakee vaikka keskellä yötä jos siskon varvasta kivistää. Kuitenkin hän itse on mennyt joka vkl BAARIIn ym kun minä olen ollut lapsi ja siksipä pidänkin tätiäni enemmän äitinä koska hän on minua hoitanut. Enkä häntä kehtaa pyytää koska siitä on kuitenkin monta kymmentä vuotta kun hoitanut pientä viimeksi. Miehen vanhemmat on niin sairaita...

niin no totta tuo on että jos lapsia tekee pitää huolehtia,mutta säkki se on jokaisen pohjassa jos yksin on tosiaan päivästä,viikosta,kuukaudesta yms toiseen..
Hoitaako lasten isä että pääset käymään jossain edes hetkeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:
Oletko läheltä Oulua? Mä voisin kans jossainkohti koittaa olla avuksi.

Voi kiitos :heart: Valitettavasti meiltä on ouluun lähemmäs 200km :ashamed:

mikä olisi teitä lähin paikkakunta?

Tää on aikalailla kokkolan likellä, ylivieskakin on likel, sit jtn pikkukyliä.

mistä näitä avuttomia otuksia tulee, kyllä muillakin on vaikeeta eikä ole omaa aikaa mut siinähän sitä vaan mennään, sitä kutsutaan arjeksi. Kaikenlaiset pullamössöt sitä lapsia tekee kun ei jaksa arkea.

Älä muuta sano, ois pitäny aikanaan tajuta loikata narun jatkoksi niin en ois täällä ketään ahdistamassa, mutta myöhästä katua. Onpahan ainakin kolme ihanaa pientä saanut mahdollisuuden jatkaa tätä pullamössösukua.

ei helvetti mitä huomion ja säälin kerjäämistä!! mistä näitä luusereita tosiaan sikiää??

niin no totta tuo on että jos lapsia tekee pitää huolehtia,mutta säkki se on jokaisen pohjassa jos yksin on tosiaan päivästä,viikosta,kuukaudesta yms toiseen..

Kyllä hän katsoo, että käyn n.3 krt viikossa salilla, sen aloitin viime viikolla, että ois edes jtn omaa. Ei vaan oikein ole mun juttu. Kaikista vaikeinta on just se kun meidän pitäs yrittää tätä parisuhdetta korjata mut ei se näin onnistu, että mä oon aina ihan hermona ja maassa ja huudan vaan ja pottuilen. Sitten itken kun lapsille mekastan ja mikään ei tunnu hyvältä, ei mikään. En osaa iloita mistään. Tekis mieli mennä vaan täkin alle ja olla siellä koko loppuelämä ilman et kuulisin ja näkisin mitään.

ei helvetti mitä huomion ja säälin kerjäämistä!! mistä näitä luusereita tosiaan sikiää??

Tiedätkö kun mies ja nainen harrastaa suojaamatonta seksiä tulee vauva =) Sit se vauva kasvaa isoksi ja sen elämässä tapahtuu paljon asioita. Jossain vaiheessa sen ison lapsen elämä tulee umpukujaan eikä se tiedä kuinka siitä pääsee eteenpäin. Noh, siis mistä niitä sikiää, en osaa sanoa, lapsi ei ehkä vielä ole luuseri, eikä sikiö, eikä ehkä vielä teinikään... Hmmm, no jos minusta puhutaan niin sikisin luuseriksi jokunen vuosi sitten.

Tiedätkö kun mies ja nainen harrastaa suojaamatonta seksiä tulee vauva =) Sit se vauva kasvaa isoksi ja sen elämässä tapahtuu paljon asioita. Jossain vaiheessa sen ison lapsen elämä tulee umpukujaan eikä se tiedä kuinka siitä pääsee eteenpäin. Noh, siis mistä niitä sikiää, en osaa sanoa, lapsi ei ehkä vielä ole luuseri, eikä sikiö, eikä ehkä vielä teinikään... Hmmm, no jos minusta puhutaan niin sikisin luuseriksi jokunen vuosi sitten.

Mä voin vaan kysyä, että mistä sun kaltasia veemäisiä idiootteja oikeen sikiää?

Ap:lle ISO :hug: sä olet ollut ihan mielettömän rohkea kun uskalsit pyytää apua, se ei ole aina helppoa :heart:

Ap:lle: älä välitä noista ilkeistä puheista. Sä teit aivan oikein kun otit soskuun yhteyden, olisinpa mäkin yhtä rohkea. Mulla oli tässä muutama vuosi kamalia masennusoireita ja kiukuttelin ja rähjäsin lapselle aivan syyttä. Mutta tänä vuonna keväällä puhuin erään ihmisen kanssa joka sitten kertoi mtt:n terapeutin kanssa ja mä pääsin hälle terapiaan ja aloitettiin lääkitys ja sen jälkeen mulla on ollut helpompaa itseni kanssa ja riidellään neidin kanssa vähemmän. Soskukin tietää mun tilanteen ja ovat olleet tosi kannustavia koko ajan vaikken siellä kovin usein enää käykään.

Kyllä hän katsoo, että käyn n.3 krt viikossa salilla, sen aloitin viime viikolla, että ois edes jtn omaa. Ei vaan oikein ole mun juttu. Kaikista vaikeinta on just se kun meidän pitäs yrittää tätä parisuhdetta korjata mut ei se näin onnistu, että mä oon aina ihan hermona ja maassa ja huudan vaan ja pottuilen. Sitten itken kun lapsille mekastan ja mikään ei tunnu hyvältä, ei mikään. En osaa iloita mistään. Tekis mieli mennä vaan täkin alle ja olla siellä koko loppuelämä ilman et kuulisin ja näkisin mitään.

no älä nyt hyvänen aika käy siellä salilla jos se ei tunnu kivalta! toivottavasti saat apua kun aika surkeelta kuulostaa.

Hmmm, millonkahan ne soskut ottaa sitä yhteyttä? :o
Ei ole näkynyt eikä kuulunut...
Mietin vaan jos ois ollu tosi akuutista tilanteesta kyse täs ois voinu sattua jo vaikka mitä. Itseasiassa, mä repsahdin :ashamed: Nyt on aivan valtava ahdistus. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
:hug: haluaisitko vielä tarkentaa paikkakuntaa, meilläkin kokkola ja ylivieska melko lähellä... ja voisin jonkinlaista apua antaa myös.

Aika tarkalleen Nivala :)

Me ollaan tässä yhdessä pikkukylässä, mut kuitenki vähä kaukana...välimatkaa varmaan joku 70-80 kilsaa... harmi! Koita jaksella, ja soita uudelleen sinne sossuun, ihmisiä sielläki on töissä. Toivottavasti saat apua, ja saatte miehen kanssa asiat kuntoon! :hug: