Minä taistelen aina heikoimpien puolesta entäs sinä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jos me hukkaamme ihmisyyden ja keskitymme vain siihen rahan ahneuteen niin ei meitä auta mikään.. ihannoidaan jotain raharuhtinasta jonka autoissa ihmiset palavat elävänä hys hys..kaikki ihmiset pelkäävät jotain v...n rottaa joka tärisee bunkkerissaan tällä hetkellä kun hupsista keikkaa ei saanutkaan itseään historiankirjoihin..ihmiset ruikuttaa radion kanavissa kun kuolevat koska joku petteri puhuu paskaa.ei..stna.. kekkonen pyörii haudassaan
 

Yhteistyössä