Tyttöystävä nukkuu vielä, niin tulin katsomaan löytäisinkö täältä juttuseuraa elikkäpös löytäisinkö juttuseuraa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko kinkku jo hommattu vai oletko kalkkunamiehiä?
Hyvänenaika olen kuvitellut, että olet nainen. No nyt ymmärrän kiinnostuksesi matematiikkaan ja tilastotieteeseen.Ei ole vielä hommattu. Jouluna syön kinkkua ja muuten enempi kalkkuna.
Mites teillä jouluvalmistelut, joko on kaikki tarpeellinen hommattu ja tuleeko tonttu aattona?
Hyvänenaika olen kuvitellut, että olet nainen. No nyt ymmärrän kiinnostuksesi matematiikkaan ja tilastotieteeseen.
Mitäs kaikkea olet ostanut tyttöystävälle ja minkälaisia lahjoja toivot itsellesi?Ei oo oikeistaan vielä mitään muuta jouluvalmisteluja tehty ku lahjoja hankittu, kiire vielä tulee
Mitäs kaikkea olet ostanut tyttöystävälle ja minkälaisia lahjoja toivot itsellesi?
Tyttöystävä nukkuu vielä, niin tulin katsomaan löytäisinkö täältä juttuseuraa elikkäpös löytäisinkö juttuseuraa?
Hallitsetko myös deskriptiivistä geometriaa?
Miksei voisi olla nainen, siksikö kun on tyttöystävä?Hyvänenaika olen kuvitellut, että olet nainen. No nyt ymmärrän kiinnostuksesi matematiikkaan ja tilastotieteeseen.
Kuinka monta tyttöystävää sulla on ollut?
Ei liittyy rakennustekniikkaan.En, onko se joku old school juttu?
Mä toivon vaniljan ja/tai kookoksen tuoksuista hajuvettä, suklaata, draculoita...Vaatteita, korun ja suklaata. Itselle toivon Julia suklaakonvehteja yhden rasian.
Ei liittyy rakennustekniikkaan.
Sinun mielestä naisia ei kiinnosta matematiikka? Tyhmä oletus.Hyvänenaika olen kuvitellut, että olet nainen. No nyt ymmärrän kiinnostuksesi matematiikkaan ja tilastotieteeseen.
Tiedän, että on matemaattisesti lahjakkaita naisia mutta tein olettamukseni ainoastaan koskien Rätti väsynyttä ja hänen kirjoitteluita koskien. Olen pitkän matematiikan lukenut itsekin.Sinun mielestä naisia ei kiinnosta matematiikka? Tyhmä oletus.