Minä toivoton ..taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Me aateltiin että huomenna mentäis leffaan. Ei olla miehen kanssa yhtä kauppa reitssua lukuunottamatta oltu kahdestaan missään ainkaan 6 kk. Mentäis ihan päivällä jo ja sit syömään ja oltais sit ajoissa kotona, 20-21 aikaan viimeistään.

Sitten se taas tuli... Mä tajusin ettei mulla ole vaatteita joissa lähteä. Kaikissa näkyy makkarat ja ihrat... Itse inho nsoti päätään taas....

Parempi siis jäädä kotiin vaan... Mä olen jo lähes kotinai vanki. Mihinkään ei viitsi lähteä jos päällä pitäs olla muuta ku tuulipuku. Ryvettyny koti äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Kuules nyt nainen. Ensinnäkin, leffassa on valt pois päältä.

Ja toisekseen sä olet kaunis.

Kiitos, mutta ku se ei auta... Ongelma on pään sisällä..... Mä näen kaikki ne ylimääräeset sentit ja kilot koko ajan... En mahdu vaatteisiin...

Leffassa juu valot poissa, mutta eteisessä ei ja samoin jos syömään mennään ja en haluis millään mennä tossa tuulipuvussa raflaan.... Mä haluisin näyttäää hyvältä, niin kuin ennne mutta...

Mies taas pettyy ku mä en lähde mihkään....

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Niinmut Emiilia-kulta! Ei niitä näe kukaan muu kuin sinä!

Ja sä näytät hyvältä! Jopa valtavine vatsoinesi sädehdit viimmeksi kun nähtiin...

Lähdet! *käskee*

Juu mutta se oli silloin... Silloin mulla oli syy olla iso, nyt ei enää.... Vaikee selittää, mutta en mä vaan haluu mennä enää mihinkään jossa tarttis olla "edeustava" ja jossain muussa ku tuulipuvussa. Mä häpeän vaan itteeni... :/

Ei leffassa tarvitse olla edustava.

Arvaas, tekisikö mieli tulla ja kantaa sut tonne Jännänkulmalle, niin huomaisit ettet edes ole iso. :whistle:

Oikeasti! Ole vaan mielestäsi vaikka kuinka ruma, mutta muut ovat eri mieltä.

Ostat huomenna heti aamusta itselles jonku tunikan tai löysän villatakin. Nyt on muuten kaikkea jo alessa, huomasin tänään - ihania isoja neuleita ja vaikka kuinka paljon empiremallisia mekkoja ja tunikoita. Kaikki piilottuu niiden alle! Pois tuommonen itsesääli ja ota ilo irti yhdessäolosta. :)

Mä kyllä ymmärrän täysin sinua! Oletteko niin köyhiä ettei sinulla ole vara ostaa uusia vaatteita? Jos on vara niin vaatekaupan kautta leffaan :D Piristää tuplasti!!

Tällä hetkellä ei oo ylimääräistä...Toisaalta vaatakaupat ahistaa ku ei löydy sopivia vaatteita tai mieluisia... Niin ja ei sinne kappaa kehtaa tuulipuvussa mennä...Paitsi prismaan...

sääliks käy sun miestä.. mä olin ennen tollanen ja voi luoja mun miehellä sisimmässä kiuhu, koska se hyväksy mut tällasena ku olen ja itse en.

älä pilaa älyttömyyksilläsi kivaa iltaa miehesi kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja järki päähän nyt!:
sääliks käy sun miestä.. mä olin ennen tollanen ja voi luoja mun miehellä sisimmässä kiuhu, koska se hyväksy mut tällasena ku olen ja itse en.

älä pilaa älyttömyyksilläsi kivaa iltaa miehesi kanssa!

Niimpä tuo mies on joutunut kestää vaikka mitä mun kanssa... Sääliksi munkin sitä käy ku mä olen tällainen..... Nytkin ku siltä kysyin mitä laitan päälleni huomenna. Vastasa vaan että en mä tiiä, ja en mä jaksa ku sä siitä taas valitat...

Yhteistyössä