minä vien kohta hengen itseltäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
asia on nyt näin ,että minä sain n. 3 viikkoa sitten mieli-alalääkkeitä, kaverin mies heitti minut kotiin, kun automatkalla alkoi suudella minua.
minä olin ottanut myös rauhoittavia ja olo oli todella epätodellinen.
päädyimme harrastamaan seksiä, joka oli elämäni suurin virhe.
en muista illasta paljoa mitään, mutta jotakin kuitenkin.
nyt en ole syönyt mitään oikeastaan muutamaan viikkoon ja paino pudonnut 8kg, olen luuta ja nahkaa ja lasku vain jatkuu.
inhoan itseäni ja haluan kuolla.
en koskaan uskonut tekeväni tuollaista ja haluaisin kertoa miehelleni, mutta EN HALUA RIKKOA LASTENI PERHETTÄ OMAN KUSIPÄISYYTENI TAKIA.
mitä minä teen, apua, haluan kadota, voin niin huonosti... itken ,itken ja itken.
vihaan itseäni niin paljon.

No, jos tää ei nyt ollu "porvoosta päivää" viesti (sori, tuli vaan jotenki mieleen) niin siinä tapauksessa joko a) kannat vastuusi ja kerrot miehellesi rehellisesti asian laidan ja koitat ansaita miehesi ja lastesi luottamuksen takaisin. B)pidät turpasi kiinni ja lakkaat märisemästä ja alat syödä sekä esität loppuelämäsi uskollista vaimoa.
Suosittelen aata ihan itsesi takia.

minä en ajattele itseäni yhtään, ottaisin vastuun ehdottomasti teoistani, mutta syy ei ole lasteni ,enkä halua hajoittaa heidän perhettään...
olen paska tiedän, ansaitsisin kuolla tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
minä en ajattele itseäni yhtään, ottaisin vastuun ehdottomasti teoistani, mutta syy ei ole lasteni ,enkä halua hajoittaa heidän perhettään...
olen paska tiedän, ansaitsisin kuolla tiedän.

jos kuolet niin lapset jää ilman äitiä.

olen niin syvällä suossa, että en kai nouse täältä enää ikinä, ikinä!!!!!!
miten pystyin tekemään tämän perheelleni, en ymmärrä.
haen apua kyllä, mutta tämä oli tällainen ensiapu, ettei tule mieleen mitään peruuttamatonta, sillä niin huonosti voin juuri nyt.

No aika törkee tyyppi se sun kaverin mies, sehän käytti sua hyväkseen kun huomasi että olet ottanut rauhoittavaa. Rehellisyys ois tietysti oikein sun miestäsi kohtaan, mutta toisaalta et varmaan olisi välttämättä päätynyt siihen tilanteeseen ilman niitä lääkkeitä. Yritä päästä puhumaan jonnekin tilanteestasi, itsemurha ei ole ratkaisu, sillä hajotat perheesi ja aiheutat ikuiset traumat lapsillesi. Voimia sinulle vaikeaan tilanteeseesi.. :hug:

soitin juu eilen jo, mutta ajan sain ylihuomiseksi vasta...
tarvitsen vain jonkun jolle hiukan avautua ja siksi kirjoitin tänne.
tällaista helvettiä on raskas kantaa yksin.

Hei oikeesti, aikuinen ihminen. Ethän varmaankaan olisi valmis moisen "kömmähdyksen" jälkeen tuomitsemaan ketään muutakaan kuolemaan. Miksi olet niin ankara itsellesi. Opettele antamaan anteeksi, aika auttaa.

Ja tulitkohan sinä hyväksi käytetyksi? Nainen ja alkoholi yhdistettynä rauhoittaviin on aika otollinen yhdistelmä jos mies haluaa käyttää seksuaalisesti hyväkseen toista.

inhoan itseäni, inhoan, en voi mitään sille...
olen muutenkin jo masentunut ja ahdistunut ja sitten käy näin.
arjesta en selviä ilman jatkuvia rauhoittavia nyt.
voi luoja...
en tiedä käytettiinkö minua hyväksi, mutta muisti ainakin pätkii, en ollut oma itseni missään nimessä.

soitin juu eilen jo, mutta ajan sain ylihuomiseksi vasta...
tarvitsen vain jonkun jolle hiukan avautua ja siksi kirjoitin tänne.
tällaista helvettiä on raskas kantaa yksin.

älä nyt hyvä ihminen tee ittelles mitään ,olet arvokas lapsillesi, kukaan ihminen ei ole hyödytön. Nouset tosta vielä,elämässä on joskus todella vaikeaa, niin mullakin ollut ja olen kaikesta selvinnyt vaikkei todellakaan ole ollut helppoa ja usko tai älä mutta olen selvinnyt Jumalan avulla. Kun meet illalla nukkumaan niin kokeile rukousta, puhut Jumalalle kuin ihmiselle, vaikka äänettömästi. Pyydä voimia ja että selviäisit tästä ettenpäin, jos kokeilet niin et ainakaan menetä mitään, päinvastoin uskon että olosi paranee. Jumalalla on ihmeellinen voima. En halua tyrkyttää sulle mitään uskoa mutta olen todella huolissani sinusta ja uskon että Jumala voi auttaa sinua, en muuten vastaisi sinulle. Kun saat avun Jumalalta niin se myös todistaa sulle että Hän on oikeasti olemassa.

Ei tuo tapahtuma ole sen arvoinen, ettäkö sen takia kannattaisi kuolla. Nyt varmasti tuntuu siltä, ettei elämällä ole enää mitään tarjottavaa ja et usko pysyväsi kasassa niin kauan että tilanne selviää. Tiedän tuon, koska olen eri asioiden kautta kulkenut saman tunnemylläkän läpi ja hautonut oman elämän lopettamista. Kokemuksesta voin sanoa, että tulevaisuudella on oikeasti annettavaa, se vain ei tunnu siltä huomenna eikä viikon päästä mutta ihan varmasti saat vielä asiasi selvitettyä ja pääset takaisin normaaliin elämään ilman helvetinmoista ahdistusta ja kipua. Minulla on sinulle yksi paikka esittää mistä saat juuri nyt helpotusta, se on psykiatrian osasto. Sinne voit hakeutua suoraan tai päivystyksen kautta, myös ambulanssi on mahdollista tilata. Sanot suoraan, että halu itsesi tappamiseen on erittäin voimakas. Apua tulee varmasti. Ole sairaalahoidossa useamman viikon ja vaikka alku vaikeaa olisikin, pysy siellä. Sillä aikaa saat rauhassa itkeä ja olet turvassa vaikka miten suuri ahdistus sisälläsi velloisi. Pääset hoitajien turvaan vuorokauden jokaiseksi vuorokauden hetkeksi ja sinulle löydetään sopiva lääkitys.

Alkuperäinen kirjoittaja neito:
Ei tuo tapahtuma ole sen arvoinen, ettäkö sen takia kannattaisi kuolla. Nyt varmasti tuntuu siltä, ettei elämällä ole enää mitään tarjottavaa ja et usko pysyväsi kasassa niin kauan että tilanne selviää. Tiedän tuon, koska olen eri asioiden kautta kulkenut saman tunnemylläkän läpi ja hautonut oman elämän lopettamista. Kokemuksesta voin sanoa, että tulevaisuudella on oikeasti annettavaa, se vain ei tunnu siltä huomenna eikä viikon päästä mutta ihan varmasti saat vielä asiasi selvitettyä ja pääset takaisin normaaliin elämään ilman helvetinmoista ahdistusta ja kipua. Minulla on sinulle yksi paikka esittää mistä saat juuri nyt helpotusta, se on psykiatrian osasto. Sinne voit hakeutua suoraan tai päivystyksen kautta, myös ambulanssi on mahdollista tilata. Sanot suoraan, että halu itsesi tappamiseen on erittäin voimakas. Apua tulee varmasti. Ole sairaalahoidossa useamman viikon ja vaikka alku vaikeaa olisikin, pysy siellä. Sillä aikaa saat rauhassa itkeä ja olet turvassa vaikka miten suuri ahdistus sisälläsi velloisi. Pääset hoitajien turvaan vuorokauden jokaiseksi vuorokauden hetkeksi ja sinulle löydetään sopiva lääkitys.
miten käy lasteni ja mieheni työn???
miten selitän kaikille, että jouduin hoitoon ja näkyykö se jossain??

voiko jumala ,ikinä antaa tekoani anteeksi, sitä olenkin miettinyt.
rukoilen jatkuvasti jumalalta voimia, mutta en saa apua.
kirjoituksesi sai taas itkemään.

Jumalahan on rakkaus, ei Jumala sinua tuomitse-Jumalan ei tarvitse tuomita ketään sillä huomaatko että sinä itse olet tässätapauksessa jo tuóminnut itsesi. Näin ihminen toimii. Anna itsellesi anteeksi, älä ole niin kova itseäsi kohtaan.

voiko jumala ,ikinä antaa tekoani anteeksi, sitä olenkin miettinyt.
rukoilen jatkuvasti jumalalta voimia, mutta en saa apua.
kirjoituksesi sai taas itkemään.

Jumala antaa sulle anteeksi, varmasti. Pyydä Jeesus elämääsi, ihan rukoilet että Jeesus auta mua ja tule sydämmeeni, niin varmasti saat pyytämäsi avun. Huuda Jeesusta avuksesi. Olisi hyvä jos pääsisit juttelemaan jonkun uskovaisen kanssa esim seurakuntaan vaikka vapiaiisn suuntiin, ota rohkeasti yhteyttä sinne, muista et ole yksin. Vomia sulle ystäväni, minä uskon että selviät tästä. Vaikka susta tuntuu että et ole saanut apua niin muista että Jumala ei unohda koskaan ihmistä vaan ihmiset unohtaa Jumalan mutta Jumala voi antaa anteeksi sulle kun pyydät myös Jeesusta avuksi. Hänen kauttaan sinä saat uuden elämän. Älä hyvä ystävä luovuta!!!

No voihan nyyhky. Otit ja petit, lääkkeiden kanssa tai ilman. Ei rauhoittavat sekoita päätä niin lahjakkaasti, ettet tietäisi mitä olet tekemässä. Helpota omantunnontuskasi tunnustamalla miehellesi, niin ei ole niin tukalaa enää, kun niistä sinä taidat nyt kärsiä. Omantunnontuskista siis, kun tiedät väärin tehneesi. Et sä itseäs tapa, sen tiedät sanomattakin.

miten käy lasteni ja mieheni työn???
miten selitän kaikille, että jouduin hoitoon ja näkyykö se jossain??

Tuota älä murehdi. Mikäli lapsesi eivät ole päivähoidossa, miehellesi voidaan kirjoittaa sairaslomaa siksi aikaa kun hän saa kotonanne asiat hoitumaan (niin joutuvat myös yksinhuoltajat tekemään, yksin asiansa järjestämään, joten miehesikin varmasti pystyy tähän). Se ei näy missään mikä hankaloittaisi elämääsi mitenkään. Ystävillesi voit sanoa, että tunsit tarvetta päästä hetkeksi nukkumaan, että olet väsynyt etkä voinut kotona levätä kun lapset pyörivät jaloissa. Toisaalta kannustaisin kertomaan totuuden, mutta sen aika voi olla sitten joskus. Sitä ei tarvitse hävetä vaikka niin moni kuvittelee. Älä mieti käytännön järjestelyjä, ne saa muut ihmiset hoitaa, siksi sinä menet sinne lepäämään ja purkamaan tuskaasi. Lapsillasikaan ei ole hyvä olla juuri nyt kanssasi, joten heitäkin ajattelet sillä että menet nyt tervehdyttämään itsesi. Lapsesi tarvitsevat elävän ja terveen äidin! Eikä se sairaala ole paha paikka, se ei ole laitos missä ihmiset köytetään pakkopaitaan heijaamaan itseään. Se on rauhallinen talo missä saat vain olla ja vaikka katsoa tv:tä, lukea tai nukkua sekä puhua. Saat sieltä keinoja selvittää miehesi kanssa tilanteet sitten joskus kun sen aika koittaa, teillä on myös tukihenkilö tarvittaessa apuna kun alat keskustelemaan miehesi kanssa.