Minä vihaan tätä palstailijaa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulensuoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuulensuoja

Vieras
ahma :kieh:
joka ketjussa jotenki murjoo/ aukoo päätään muille :headwall:
Jotenkin surullista, että palstailijoita, jotka eivät ole tehneet mitään pahaa, alkaa joku täällä haukkumaan ja syrjimään. :(

Ketäs te vihaatte ja miksi?

viha taitaa olla liian rankka sana.
mutta en mitenkään tykkää ninatt:sta vaikka olenkin samaa mieltä hänen kanssaan asioista, mutta en pidä hänestä silti ihmisenä. hän vaikuttaa manipuloivalta ja narsisitselta. käyttää muita hyväksi.

enkä pidä piika-äidistä enkä åbosta. pitävät omia kakrujaan ja itseään muita parempina.

no mun mielestä täällä on monia. nimiä en ees muista,mutta oli asia mikä hyvänsä niin aina arvostellaan ja haukutaan. jos ei muusta keksitä niin oikeinkirjoituksesta. aika paska palsta...

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
mä en tykkää siitä yhdestä harmaasta joka aina aukoo ja haastaa riitaa.

En minäkään.
Ja en tykkää siitä mun perskärpäsestäkään. Ihan sama, mitä kirjoitan (tai kysyn), ni aina se on aukomassa päätään ja haukkumassa.
Mä en vaan yksinkertaisesti ehdi olla netissä 24/7, että tietäisin kaikki asiat.

Mitä ihmettä? Mulle on ainakin se yks ja sama mitä muut täällä antaa ittestään ymmärtää. Jos joku on eri mieltä mun kans jostain asiasta ja kommentoi sen mukasesti niin mulle ihan sama. luulenpa että täälläkin suurin osa ihmisistä on ihan erilaisia livenä, nikin taakse on helppo kätkeytyä ja ottaa millanen rooli tahansa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
mä en tykkää siitä yhdestä harmaasta joka aina aukoo ja haastaa riitaa.

En minäkään.
Ja en tykkää siitä mun perskärpäsestäkään. Ihan sama, mitä kirjoitan (tai kysyn), ni aina se on aukomassa päätään ja haukkumassa.
Mä en vaan yksinkertaisesti ehdi olla netissä 24/7, että tietäisin kaikki asiat.

=) mullakin on sellanen joka tulee avautuun mulle kuinka AINA mä olen itseäni täynnä ja agressiivinen ja tyhmä...ja pipokin mulla kiristää

No ei tää mulle mikään henki ja elämä ole etytä vihaisin tai rakastaisin sen kummemmin :laugh:

Mutta toki nega-fiiliksiä aiheuttavia on, ja Scarlett eniten. Jankuttaminen on tympeää ja sellainen pilaa keskustelun.

Ensinnäkään en vihaa tällä palstalla ketään, no jonkun jutut saattaa jonaki päivänä vähän nyppiä mut silloin napautan sitä X tuolla ruudun yläkulmassa =)

Ja siis ahma :o :o oikeesti sillähän on tosi fiksut jutut, se on mun ehdoton lemppari palstalla :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja tuulensuoja:
ahma :kieh:
joka ketjussa jotenki murjoo/ aukoo päätään muille :headwall:
Jotenkin surullista, että palstailijoita, jotka eivät ole tehneet mitään pahaa, alkaa joku täällä haukkumaan ja syrjimään. :(

Ketäs te vihaatte ja miksi?

No enpä kuule VIHAA täällä olevia =/

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Se, että käyttää energaiaa johonkin tommoseen voimaa imevään tunteeseen kuin viha... se on aika huolestuttavaa. Koska vihaamalla ei saavuta muuta kuin itselleen pahaa oloa! Se ei muuta toista yhtään vähemmän vihattavaksi. Parempi olisi vaan oppia sivuuttamaan sellaset negatiiviset asiat kuin vihaaminen. :wave:

Öö, viha on ihan luonnollinen tunne, eikä sitä pidä syrjäyttää/sivuuttaa elämässä tai voi käydä juuri noin kuten aloittajalle (kokee voimakasta vihaa ihmisiä kohtaan, liiallista vihaa tilanteissa joihin ei kuulu).

Toivon mukaan et todellakaan opeta lapsillesi asiaa kuten tuossa kirjoitit...

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mikä järki on vihata jotain virtuaalista?
tai ylipäänsä vihata?

Normaali tunne.
On eri asia tuntea sitä as.kuuluvissa tilanteissa (silloin normaalia, eheyttävää) kuin tuntea vihaa "epäterveesti" ja se epäterve viha ei ole järjen asia, valittavissa vaan juontaa juurensa monista asioista (lapsuus, traumat, kriisit, persoona, ympäristö)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mun mielestä ollaan metsään menossa, jos pitäisi jotakuta netin keskustelupalstalla vihata. Tosin metsässä harvemmin nettiä on joten,, :xmas:

Mä olen sun kanssa samaa mieltä. Kyllä muakin joskus täällä jotkut risoo, mutta en mä ketään täällä vihaa.

Mä just mietin, että kuka tämä ahma muuten edes on. :D

hö, multa meinas mennä koko ketju näkemättä... Hei Tuulensuoja, onko sulla nyt jotain tuoretta mielessä minkä löytää nopeesti vai tarkoitatko sä niitä sikatautikeskusteluja? Ku mä en tunnista itteäni tuosta kyllä. Ja kyllä mua kiinnostais tietää miksi sä mua noin luet?

Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Se, että käyttää energaiaa johonkin tommoseen voimaa imevään tunteeseen kuin viha... se on aika huolestuttavaa. Koska vihaamalla ei saavuta muuta kuin itselleen pahaa oloa! Se ei muuta toista yhtään vähemmän vihattavaksi. Parempi olisi vaan oppia sivuuttamaan sellaset negatiiviset asiat kuin vihaaminen. :wave:

Öö, viha on ihan luonnollinen tunne, eikä sitä pidä syrjäyttää/sivuuttaa elämässä tai voi käydä juuri noin kuten aloittajalle (kokee voimakasta vihaa ihmisiä kohtaan, liiallista vihaa tilanteissa joihin ei kuulu).

Toivon mukaan et todellakaan opeta lapsillesi asiaa kuten tuossa kirjoitit...

Ai... viha on luonnollinen tunne. Mitä vihaamalla saavuttaa? En todellakaan aio opettaa lapsiani vihaamaan. :o

Yhteistyössä