Minä vihaan tätä palstailijaa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulensuoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
hö, multa meinas mennä koko ketju näkemättä... Hei Tuulensuoja, onko sulla nyt jotain tuoretta mielessä minkä löytää nopeesti vai tarkoitatko sä niitä sikatautikeskusteluja? Ku mä en tunnista itteäni tuosta kyllä. Ja kyllä mua kiinnostais tietää miksi sä mua noin luet?

mä en ainakaan oo missään ketjussa huomannu sun aukovan päätä muille tai muuta vastaavaa :o

En minäkään täällä ketään vihaa. Enkä itse asiassa yleensäkään vihaa kuin yhtä ihmistä ja kovasti teen töitä, että lakkaisin häntäkin vihaamasta (ja aika hyvin edistynkin ). Viha on niin kuluttava ja turha tunne. Vihainen saa olla, mutta vihaisuus kuuluu purkaa ja sen kuuluu sitten mennä ohi. Jonkun ihmisen vihaaminen taas on pitkäaikaisempaa ja todellakin on itselle vahingollista.

Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
hö, multa meinas mennä koko ketju näkemättä... Hei Tuulensuoja, onko sulla nyt jotain tuoretta mielessä minkä löytää nopeesti vai tarkoitatko sä niitä sikatautikeskusteluja? Ku mä en tunnista itteäni tuosta kyllä. Ja kyllä mua kiinnostais tietää miksi sä mua noin luet?

mä en ainakaan oo missään ketjussa huomannu sun aukovan päätä muille tai muuta vastaavaa :o

Mitä Hekla, justhan mä auoin tuolla päätä sulle kun oot niin ikävästi pelkällä olemassaolollas saanu mun päähän taottua, että jos lapsesta tulee tyttö niin sille pitäis saada kans tulivuoren nimi... :saint:

No ei, siis mä kun mietin tota asiaa, niin mä luultavasti en käytä semmoisia pieniä anteeksipyyntöilmauksia joita ilman naisen on hiukan rumaa esittää suorasukaisia mielipiteitä kai vielä nykyäänkin. Mutkun filosofit ei tee niin, se kuuluu ammattiin semmoinen tietty anteeksipyytelemättömyys. Eli meille on niin selvää että perimmäiseen totuuteen ei kiinni päästä kuitenkaan, että olis ruudin haaskuuta pyydellä anteeksi omaa kantaansa.

Mut mä luulisin silti, että mua pidetään huonotapaisena tai häijynä räyhähuumorintajun takia. En osaa varoa häveliäisyyskoodia noudattavia ihmisiä netissä, koska niissä pitäis olla joku punainen varoitusteksti, eikä piruvie ole (ehdotus, ehdotus...)

Mitä Hekla, justhan mä auoin tuolla päätä sulle kun oot niin ikävästi pelkällä olemassaolollas saanu mun päähän taottua, että jos lapsesta tulee tyttö niin sille pitäis saada kans tulivuoren nimi... :saint:

No ei, siis mä kun mietin tota asiaa, niin mä luultavasti en käytä semmoisia pieniä anteeksipyyntöilmauksia joita ilman naisen on hiukan rumaa esittää suorasukaisia mielipiteitä kai vielä nykyäänkin. Mutkun filosofit ei tee niin, se kuuluu ammattiin semmoinen tietty anteeksipyytelemättömyys. Eli meille on niin selvää että perimmäiseen totuuteen ei kiinni päästä kuitenkaan, että olis ruudin haaskuuta pyydellä anteeksi omaa kantaansa.

Mut mä luulisin silti, että mua pidetään huonotapaisena tai häijynä räyhähuumorintajun takia. En osaa varoa häveliäisyyskoodia noudattavia ihmisiä netissä, koska niissä pitäis olla joku punainen varoitusteksti, eikä piruvie ole (ehdotus, ehdotus...)

:D

missä ketjussa? :o mä en oo edes huomannu :D :kieh:

missä ketjussa? :o mä en oo edes huomannu :D :kieh:

no mää jo vähän petyinkin ku et sä vastannu mitään... siel vaa mis niitä nimimerkkejä selitettiin. Se missä paronitar Jonsered teki Vaikutuksen selityksellään, oli Vähä Hieno

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ahma on aina epäkohtelias kaikille

No eikä ole! Ihan kummallinen väite. Ollaan osuttu usein samaan ketjuun ja minusta palstan asiallisin kirjoittaja on ahma, oikeesti tosi empaattisesti kirjoittaa ja asiaa.

Peesaan. Tosi empaattisesti on monelle "kärsivälle" kiirjoittanut. Mulle jäänyt positiivinen kuva.

En tietenkään vihaa ketään, mutta suunnatonta myötähäpeää tunnen usein Scarletin puolesta. On vaan niin harvinaisen typerä ihminen.

Ja mä taas tykkään tosi paljon ahmasta :flower:
Ja kaikkea muuta kuin ilkeilyä olen nähnyt, ei kai ap vaan sekoita nikkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja Uudi ejk:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ahma on aina epäkohtelias kaikille

No eikä ole! Ihan kummallinen väite. Ollaan osuttu usein samaan ketjuun ja minusta palstan asiallisin kirjoittaja on ahma, oikeesti tosi empaattisesti kirjoittaa ja asiaa.

Peesaan. Tosi empaattisesti on monelle "kärsivälle" kiirjoittanut. Mulle jäänyt positiivinen kuva.

No kiitos kuulkaa (kaikki muutkin) kannustavista lausunnoista, mulla punoittaa pää täällä enkä tiä miten päin menisin (paitsi pallomaha kyllä rajoittaa noita mahdollisia ilmansuuntia aika hyvin). Ei o kivaa ku joku kauheesti vihaa, ja kehujakin on hankala kestää. Mut kyl ne silti lämmittää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tietenkään vihaa ketään, mutta suunnatonta myötähäpeää tunnen usein Scarletin puolesta. On vaan niin harvinaisen typerä ihminen.

Onneksi mä itte tiedän etten ole tyhmä ja osaan elää muutenkin kuin tämän palstan kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Onneksi mä itte tiedän etten ole tyhmä ja osaan elää muutenkin kuin tämän palstan kautta.

:laugh:
Tyypillistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

:laugh:
Tyypillistä.

Erittäin tyypillistä on vittuulla jokaaseen mun vastaukseen. Eikä mulla saisi tämän palstan mukaan olla omia mielipiteitä.

Ensinnäkään en vihaa tällä palstalla ketään, no jonkun jutut saattaa jonaki päivänä vähän nyppiä mut silloin napautan sitä X tuolla ruudun yläkulmassa =)

Joo hyvä idea niille joiden oikeasti täytyy alkaa ihan vihaamaan täällä jotain. :o :/ :(

Yhteistyössä