minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokasin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokasin

Vieras
tuli pikkujouluissa mokattua oikein pahemman kerran. Olin ilman kortsua sängyssä tuntemattoman kundin kanssa. Nyt sitten pelko, että mitäköhän tauteja tuo tyyppi mahtoi kanniskella.. Eli tutkimuksiin pitäisi mennä. Kuinka nopeasti pitäisi gynelle hankkiutua? Kuinka nopeasti tartunnan saatuani verikokeissa yms. näkyy tartunta?

Että sitä voi ihminen olla tyhmä!!! Minulla ei ole mitään oireita, ainoastaan kamala pelko, että jos jotakin kuitenkin tarttui....

Ottaaako se gyne kaikki mahdolliset testit jos sille selittää tilanteen??Kiitos avustanne!

Käsittääkseni esim. klamydia näkyy kokeissa vasta noin parin viikon kuluttua. Eli ehkä kannattaa odotella mahdollisia oireitakin vielä parisen viikkoa.

Ei sinun tarvitse gynelle raahautua, ihan yleislääkärikin riittää ja varmasti osaa määrätä tarvittavat kokeet, kun kerrot huolesi.

Älä stressaa, et varmasti ole ensimmäinen, joka mokaa. Tiedätpähän jatkossa sitten, että kannattaa olla varovaisempi. Toivottavasti et saanut muuta kuin huonon omatunnon!

ihan soitto terppakeskukseen riittää. laittavat lähetteen koneelle ja voit käydä labrassa kokeissa sitten kun sulle sopii. näin ainakin meillä ja hyvin on toiminut..ei myöskään maksa mitään. mutta tosissaan varmaan se pari vkoa kannattaa odotella.

Mene sukupuolitautien poliklinikalle. Sinne ei ainakaan takavuosina tarvinnut varata edes aikaa. Mutta parisen viikkoa kannattaa odotella. Jos sinulla on vakimies, niin hänelle on kai pakko tunnustaa, kun ei uskalla harrastaa suojaamatonta seksiä ennen koetuloksia.

Yhteistyössä