Minäki siten eilen kävinhakemassa mieheni paikallisesta baarista =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Ensimmäisessä viestissä pöydässä istuva kaveri otti tuopin pois ja nyt ei ollutkaan pöydässä istuvaa kaveria?

Jos se ei ollut sen ukon kaveri vaan joku tuntematon joka nappas hellukan miehen kaljan sit itelleen?

No se olis aika todennäköistä tässä tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No miks ukkos ylipäätään ees juo?

eikö edes kerran tai kaksvuodessa ihminen saa ottaa vähän?
onko pakko alkaa absolutistiksi jos ongelmaa alkoholin käytlössä ei ole

vähän?just sä tuolla kirjotit ETTÄ EI OTA JOKA VIIKONLOPPU mutta ottaa kuitenkin useammin kun 1-2 kertaa vuodessa sitä kaljaa..mitäs sä satuileen oikeen rupeet,lue tekstis läpi ennekun rupeet puuta heinää suoltaan..

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Kieltämällä sä saat miehes herkemmin uudestaan ottamaan lisää kaljaa.. Varmaan aika nolo tilanne miehelläskin,tuskin sillä oli ajatus jäädä sinne baariin ryyppäämään.

saattoipa oli vaan ollakin.

JOs sä olisit sairas, ja haluaisit hetkeksi edes unohtaa sen menisit baariin muutamalle, ja sun miehes raijais sut kavereiden edestä kotiin niin miltä se tuntuis?
mies meni yksin, ei sillä ollut kavereita pöydässä. Minä ainki pitäisin siitä että muthaettaisiin pois, koska tietäisin että minusta välitetään.

Aijaa... menee nyt vähä ristiin:

Samassa pöydässä istuva kaveri otti heti siitten tuopin pois

No tottakai,et se kaveri saa juoda sen itse ;) :D :D
Ei mee hyvä tavara hukkaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Tottakai sitä on huolissaan, kun on terveydestä kyse.

Mutta kai tulee miehellekin olo, tässäkö tää nyt on, ainaista pelkäämistä ja varomista... Ymmärrettävää, jos haluaa edes hetken uhmata lääkärin ohjeita.

Yleensä mieheni on todela tarkka syömisistään ja tekemisistään, nyt vain iski joku uhma päälle.

Kyllä se yksikin krapulapäiväsille vialliselle sydämmelle on vaarallinen. Ensimmäinen 9kk sairauden jälkeen on vaarallisinta aikaa ku tauti voi uusia ja kun hänellä on ollut heikko olo ja verenpaineet vährän kohollaan jo pari päivää .

vai iski miehellesi uhma päälle taidat tosiaan olla miehesi äiti

Kieltämällä sä saat miehes herkemmin uudestaan ottamaan lisää kaljaa.. Varmaan aika nolo tilanne miehelläskin,tuskin sillä oli ajatus jäädä sinne baariin ryyppäämään.

saattoipa oli vaan ollakin.

JOs sä olisit sairas, ja haluaisit hetkeksi edes unohtaa sen menisit baariin muutamalle, ja sun miehes raijais sut kavereiden edestä kotiin niin miltä se tuntuis?
mies meni yksin, ei sillä ollut kavereita pöydässä. Minä ainki pitäisin siitä että muthaettaisiin pois, koska tietäisin että minusta välitetään.

Aijaa... menee nyt vähä ristiin:

Samassa pöydässä istuva kaveri otti heti siitten tuopin pois

No tottakai,et se kaveri saa juoda sen itse ;) :D :D
Ei mee hyvä tavara hukkaan :whistle:

Onks hellukan mies siis ollut jonkun alkkiksen kanssa samas pöydäs?voi hellalettas sentäs...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onks hellukan mies siis ollut jonkun alkkiksen kanssa samas pöydäs?voi hellalettas sentäs...

Tottakai se istui koska kaikkihan siellä kuulemma on alkkiksia,narkkeja ja sun muita,mut hellalettas ei vieläkään vastannut mihin kastiin he kuuluvat..

no jopas nyt. Siis kun ei sais miehestään huolehtiä. Meillä huolehditaan toinen toisestamme. Jos miehellä on aamuvuoro ja meinaa valvoa turhan pitkään niin kyllä minä patistelen petiin että jaksaa nousta aamulla, ja seuraavana päivänä mies on kovin kiitollinen kun ei ole kuolemanväsynyt töissä. Samoin kun mun laihdutusaikoina mies vahtaa mun syömisiä jonkin verran, sanoo "pahoista ruuista" että kannattaapiko tuota nyt syödä ja kaupassa vie mun namiostoksia takasin hyllyyn jos en ite älyä mitä olen tekemässä ;)

Kyllä jos mun mieheni olisi maannut sairaalassa sydämen takia ja tietäisin ettei olut hyvää tee niin saattaisinpa terassille mennä ja sanoa että kannattaapiko tuota kaljaa ny sitte juoda. Ja se kalja jää juomatta. Ja samoin tekisi minun mieheni jos kyse olisi minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mun mies olisi kuulemma vastannut, että omapa sydämeni ja yksi olut ei taatusti tuo krapulaa, saati tapa ketään. ois käskenyt lopettaa holhoamisen.

miten mulle tulee tästä ap:n pariskunnasta mieleen Puupään pariskunta :D

luitko oko ketjua, mies oli juonut jo sixpäkin kotona.

heeetkinen, sitä sixpäkistähän jäi tuolla aiemmin ketjussa toisellekki viikonlopulle juotavaa.......

Yhteistyössä