Minäkö herkkis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vi...ttuun,,, tunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vi...ttuun,,, tunut

Vieras
Mies ystäväni valehteli minulle melko pahasti, sanoi asuvansa yksin ja asuikin toisen naisen kanssa. No, välimme himmenivät hetkeksi kunnes sattumalta taas tapasimme ja yritimme aloittaa úusiksi (tässä välissä mies oli muuttanut erilleen exästään). No, soittelevat melko useinkin koska nyt pari kertaa ainakin sattunut hällä puhelin soimaan kun olemme yhdessä olleet. Tänään käytiin syömässä ja meinasin ottaa "hatkat" siltä istumalta kun taas valkeni, kenenkanssa hän puhelimessa puhuu. Nyt sitten sanoin hänelle, etten halua tänä iltana nähdä, niin tympii tuo homma. :/

[QUOTE="vieras";24492618]no kai sentään sanoit miehelle, MIKSI et halua nähdä, että et tykkää kun eksän kanssa on niin paljon yhteyksissä..[/QUOTE]

arvaa vaan kuinka usein olen siitä "herneet nenään" jo vetänyt??!! Satuttaa vaan se niin pirusti, kun valehteli asuvansa yksin ja olikin vielä saman katon alla tämän naisen kanssa. Muuten en varmaan olisi niin mustasukkainen, mutta nyt tuntuu, että punaista näen heti kun huomaan, että sen exä taas soittelee. En vaan kestä!

Me oltiin ainakin jo erottu kun asuttiin vielä yhdessä. Ja pidän kyllä yhteyttä eksäni kanssa, vaikken häntä todellakaan ikinä tule takaisin haluamaan. Treffeillä en tosin puhelimeen vastaisi, ellei olisi jotain todella tärkeää.

Valehteleminen asiasta on ainoa, jota en jutussasi ymmärrä.

[QUOTE="vieras";24492676]Me oltiin ainakin jo erottu kun asuttiin vielä yhdessä. Ja pidän kyllä yhteyttä eksäni kanssa, vaikken häntä todellakaan ikinä tule takaisin haluamaan. Treffeillä en tosin puhelimeen vastaisi, ellei olisi jotain todella tärkeää.

Valehteleminen asiasta on ainoa, jota en jutussasi ymmärrä.[/QUOTE]

Me kun ei enää treffeillä käydä, seurustellaan jo. Mulla vaan keitti niin yli se, eivät tunnu pääsevän eroon toisistaan, tai se nainen ei nähtävästi ainakaan.