Minäkö nöyrä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja älykkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

älykkö

Vieras
kun saavun,laitat käsi-ja jalkakahleet,kaulapannan. käsket riisuuntumaan ja lattianpesuun. piiska heiluu,ellei jälki tyydytä. lasista läikähtää viiniä lattialle ja saappaallesi,jotka on nuoltava. sen jälkeen sinulta tulee ""vahinko"" lattialle. vaatii piiskaa ja korolla painamista niskasta,ennenkuin nuolen sen pois. sen jälkeen on nuoltava sinut puhtaaksi. istut sohvalle ja vedät pannasta minut jalkojen väliin. nautit siitä niin paljon,että kaadat minut lattialle ja istut kasvoilleni. kun klitoris ei enää kestä,haluat pyllylle saman käsittelyn. kun olet tyydytetty,haluat lisää viiniä ja aterian palveltuna. onneksi olen paikalla. saan miellyttää sinua.

Saat minut kiinni siitä,että olen ollut muualla palvelemassa. viet pannasta tuolin viereen,taivutat selkänojan yli ja sidot käsistä kiinni. nostat hameen ylös ja annat piiskaa,kunnes peppu punoittaa juovikkaana. työnnät dildon sisääni ja jätät siihen. aina ohikulkiessasi lyöt piiskalla. laitat suukapulan,kun et kestä itkua. saan olla siinä tunteja,kun samalla pidät moraalisaarnaa.

Naiseni,oi naiseni,neiti kesäheinä. sormin haluan kasvosi piirtää,unessanikin muistaa. kuljet mukanani,unessani,sielussani. sinulle minä itseni annan,tule ja ota.

Tulet päälleni,kasvot poispäin minusta,olen sidottuna allasi. kuumat sylimme kohtaavat kiusaavat,nautinnolliset kielet,jotka eivät hellitä,ei tunne armoa. sinä valut suorastaan suuhuni,tunnen kielesi,huulesi,hampaasi sylissäni,kaivautuen sisääni.

Yhteistyössä