Mini läppäri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janni

Vieras
Onko kellään ja onko hyvä?Meillä on kyllä tietokone jo kannettavaa mallia mutta se on aika paikallaan eli emme raahaa sitä mukana ja nyt mietin että ostaisin itselleni mini läppärin jota voisi esim reissussa kantaa mukana helposti ja ottaa mukaan töihin tai mihin vain missä voisi tarvita konetta,mutta mietin sitten että onko se ihan turha ja sama olisi ostaa oikean kokoinen kannettava jos on konetta ostamassa.

Miniläppäri on ihan kiva, mutta itseäni ainakin raivostuttaa tihrustaa sitä pientä näyttöä. Itselläni miniläppäri on jäänyt todella vähällä käytölle, mieluummin otan keveän ja pienehkön macin mukaani kuin miniläppärin :)

On se näppärä kapistus verrattuna kannettavaan, suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Janni:
Onko kellään ja onko hyvä?Meillä on kyllä tietokone jo kannettavaa mallia mutta se on aika paikallaan eli emme raahaa sitä mukana ja nyt mietin että ostaisin itselleni mini läppärin jota voisi esim reissussa kantaa mukana helposti ja ottaa mukaan töihin tai mihin vain missä voisi tarvita konetta,mutta mietin sitten että onko se ihan turha ja sama olisi ostaa oikean kokoinen kannettava jos on konetta ostamassa.

Olen tatuoitu jätkä!

Kiitos,pitää tuumailla.Mies sanoo että jos ostetaan niin pitää olla normi kokoinen mutta musta on sitten turhaa ostaa sellainen kun meillä jo on kuitenkin.Onko teillä minkä merkkisiä tai mikä on hyvä ja mitä siinä kannattaa olla että on hyvä?

Kannattaa muuten huomata, että kaikissa miniläppäreissä ei ole sisäänrakennettua DVD-asemaa, eli täytyy hankkia ulkoinen, jos esim. automatkalla mielii katsella minin kautta leffoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
Mulla on hp tällänen pinkki.Muistaakseni 10 tuuman näyttö et ei ihan mini.Oikeen passeli ja kätsy mut välillä tääkään ei jaksa kaikkea pyörittää esim pelejä

Ihana pinkin värinen mäkin haluan =) Koneesta viis kunhan on pinkki =) Ei olis saanut mulle sanoa tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Kannattaa muuten huomata, että kaikissa miniläppäreissä ei ole sisäänrakennettua DVD-asemaa, eli täytyy hankkia ulkoinen, jos esim. automatkalla mielii katsella minin kautta leffoja.

Meillä on lapsilla autossa erikseen dvd soitin joten sitä ei tartte mut hyvä huomio tuokin.

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja Janni:
Siis apua mä haluan tuollaisen ihan sama minkälainen kone mut tuo kuosi on ihana =) Toivoa sopii että meillä noita myytäisiin.

malli sanoo pohjassa hp mini 110
ja tarkka näyttö koko on 10.1 :D
tää on niiiiiiin ihan :heart: oiskohan ollu mustapörssi mistä ostin tämän.tai sit se oli expert...

Mun on pakko saada tuollainen kiitos,miehelle jo ilmoitin että se on valittu jo ja nyt vain kauppaan metsästämään läppäriä.

Yhteistyössä