M
mumma
Vieras
Kirjoitan mumman tuskasta.. Eli minulla on kohta vuoden ikäinen lapsenlapsi. Ihana tyttö, joka on sulattanut sydämeni täysin. Tahtoisin vaan niin kovasti tutustua tyttöön kahden, ilman vahtivaa miniää. Olisi niin kiva hellitellä rauhassa. Mutta ei.. Miniälleni ei käy. Viimeksi kun kysyin asiasta, sain vastaukseksi, että tytöllä on paha eroahdistus ja hän ei halua jättää juuri nyt lastaan.. siis tätä minä en ymmärrä.. Minähän olen tytön mumma, en vieras. Eihän tyttö minun seurassani kärsi.
Olen ehdottanut, että miniä voisi keksiä jonkin harrastuksen tai menon. Mutta ei hän nyt kuulema halua. Harrastaa kerkeää muulloinkin, ei nyt kun lapsi on niin pieni ja tarvitsee äitiään..
Pitäisikö minun harkita pojalleni ja miniälleni joululahjaksi vaikka kylpyläviikonloppua? Silloin saisin mussukkani koko viikonlopuksi syliini. Onko muita kohtalotovereita? Niin ja kysymys teille miniät.. Miksi se on niin vaikeaa antaa anopin rakastaa lasta ja antaa heille kahden keskeistä aikaa?
Olen ehdottanut, että miniä voisi keksiä jonkin harrastuksen tai menon. Mutta ei hän nyt kuulema halua. Harrastaa kerkeää muulloinkin, ei nyt kun lapsi on niin pieni ja tarvitsee äitiään..
Pitäisikö minun harkita pojalleni ja miniälleni joululahjaksi vaikka kylpyläviikonloppua? Silloin saisin mussukkani koko viikonlopuksi syliini. Onko muita kohtalotovereita? Niin ja kysymys teille miniät.. Miksi se on niin vaikeaa antaa anopin rakastaa lasta ja antaa heille kahden keskeistä aikaa?