Minipillereistä väsymystä? Voiko alun turvotus poistua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Onko kellään tullut minipillereistä väsymystä?
Entäs kun painoa on tullut, voiko se lähteä itsekseen pois vai pitääkö suosiolla lopettaa?
ja ei ole siis lihomista!

mulla tuli minipillereistä sellainen outo vetämätön olo. Normaalisti oon kokoajan menossa ja olen aika pippurinen luonteeltani. Minipillerit sai mut jotenkin ihmeen rauhalliseksi ihan ku olisin ollu puoli unessa kokoajan.heh :D turvotusta mulla ei kyllä ollut joten siihen en osaa sanoa..

18 pilleriä cerazetteä ja haittavaikutuksissa löytyy tuo väsämyskin...:(
lopetan tänään...finnejä, kireä olo, pvässä rasvottuva tukka, hikoilu...
antaa olla..
ennen syönyt tavan e-pillereitä vuosikaudet ilman ongelmia, mutta nyt kielletty migreenin takia.

18 pilleriä cerazetteä ja haittavaikutuksissa löytyy tuo väsämyskin...:(
lopetan tänään...finnejä, kireä olo, pvässä rasvottuva tukka, hikoilu...
antaa olla..
ennen syönyt tavan e-pillereitä vuosikaudet ilman ongelmia, mutta nyt kielletty migreenin takia.

minullakin yhdistelmät kielletty kun puoli vuotta sitten yhtäkkiä puhkes aurallinen migreeni. Mä söin cerazettea mahtavat 22 pilleriä ennenku lopetin. Pääasiassa lopetin järkyttävän vuodon takia. Se oli jotain ennen näkemätöntä vuodon määrä. Lääkärissäkin kävin missä jo ehdittiin epäillä keskenmenoa ym.. Jälkikäteen sitten tuli muitakin oireita mm aknea ja hiuksia lähti aivan kamalasti. en tiiä mitä nyt sitten keksis ehkäisyksi...

Yhteistyössä