missä mun menkat!!????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
vaihdoin kuukausi sitten minipillereistä e-pillereihin ( kaikki olen tehnyt ohjeiden mukaan, yhtään unohtamatta ) nyt on taukoviikko ohi, tänään pitäisi ottaa uusi pilleri uudesta laatasta ja mun menkkoja ei ole tullut :o yksi tippa vain. tein jo kaksi päivää sitten hädissäni testin joka oli negatiivinen, mutta ihmetyttää silti kun näin ei ole koskaan enne käynyt. pitää varmaan testata uudestaan vielä. en kyllä tiedä mitä teen jos raskaana olisin, mulla jo 4 lasta jotka hoidan lähes yksin...pelottaa...onko muille käynyt näin, ja olitko raskaana vai oliko syy joku muu? apua..

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
ei tullut, mutta aina noilla yhdistelmä pillereillä on tullut...

Eiköhän ne minipillerit voi vielä vaikuttaa siellä taustalla.. siis että ei ole vielä palautunut kierto niiden jäljiltä.. oman muistikuvani mukaan mullakaan ei tullut tollasessa tilanteessa kuin sellanen kaksi tippaa yhtenä päivänä.. seuraavalla kerralla oli sitten jo normaali.. mutta kantsii varmaan testata vielä varmuuden vuoksi..

tein eilen illalla sellaisen todella herkän kasettitestin ja oli negatiivinen testiajan sisällä, mutta mää tyhmä menin sitä vielä tänä aamuna vilkaseen ja siinä on ihan selkeä haamu, jossa hitusen väriä :o mutta kai se negatiivinen silti on, kun tuli vasta myöhemmin siihen? apua....

tein eilen illalla sellaisen todella herkän kasettitestin ja oli negatiivinen testiajan sisällä, mutta mää tyhmä menin sitä vielä tänä aamuna vilkaseen ja siinä on ihan selkeä haamu, jossa hitusen väriä :o mutta kai se negatiivinen silti on, kun tuli vasta myöhemmin siihen? apua....

Nega, kun ei viiva ilmestyny testiajan sisällä.

veikkaisin kyllä et on kierto ja hormonit sekasin minipillereiden takia. jännää että joillekin menkat ei tuu ollenkaan ja sit toisille ( :wave: ) tulee yli 3kk putkeen reilusti. loppui kun vaihdoin e-pillereihin. :kieh: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Nega, kun ei viiva ilmestyny testiajan sisällä.

hyvä, näin toivon. ei lisää vauvoja mulle kiitos!

Yhteistyössä