Minipillerit ja vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ärsyttää jo kun menkat kestäneen kaks viikkoa! Alotin cerazettet kierron 1. päivä ja vuoto vaan jatkuu!! alkaa ottaa jo päähän. Ei vuotoa tuu yhtä paljon kun normi menkoissa, mut ei tää mitään tiputteluvuotoakaan oo, vaan vähän niiku niukat menkat. Onks muilla ollu tällästä ja kauan kestää?? :(

Nyt tiiänki mihin näitten pillerien ehkäsyteho perustuu... Jatluvan vuotelun takia ei paljon viitti seksiä edes harrastaa! hitsi vie

Suurimmaksi osaksi tiputtelua mutta oli myös selvät erittäin runsaat kuukautiset jotka kesti reilun viikon. Kuukaudessa oli 1-2 päivää jolloin ei ollut vuotoa. Lääkäri aina vaan sano että kyllä se loppuu, puol vuotta jaksoin mut sit riitti. Ei kauheen hyvää tee parisuhteellekaan jos ei seksiä viittinny harrastaa.

Mull lekuri sanoi että se 3kk ois hyvä niitä syödä jotta keho ehtii tottua. Jos sitte vielä jatkuu vuotelu ni miettiä jatkaako. Mulla loppu menkat melkeen samantien ku pilsut alotin.

Mulla myös cerazette. Kun aloitin pillerit kesä-heinäkuun alussa, menkat olivat ihan normaalit (6 pvä). Seuraavat kestivät 9 pvä, ja viikon päästä alkoi taas tulla vähän vuotoa joka on nyt kestänyt viikon. Lääkäri, joka määräsi, sanoi että voi tulla paljon tiputteluvuotoa, jota minulla nyt ilmeisesti on, kun tulee niin vähän. Muuten menkat on ollut ihan yhtä runsaat ja melko kipeät pillereiden aikana. Olen jostain lukenut että näillä pillereillä on mahdollista, että tulee vuotoa ihan kokoajan, tai ei koskaan. Itse ainakin lopetan jos vielä tuon kolmannen liuskan jälkeen jatkuu.