V
voi paska
Vieras
niissä on kuitenkin yksi kiusallinen ja vittumainen vaiva joka ainakin häiritsee mua todella paljon... Mulle on alkanut kasvamaan paljon iho karvoja naamaan vähän niinku mulla olis partaa... :/ On mulla ennenkin ollu suht runsasta naaman iho karvoitus mutta ne on onneksi vaaleita ja olleet lyhyitä aina.. Nyt ne on sellaisia pitkiä karvoja ja ne huomaa jo muutenkin..
Luulisin että nää minipillerit on syyllisiä tähän ainakin pakkausselosteessa mainitaan hirsutismi(googlaa jos et tiedä mitä se on) yhtenä haittavaikutuksena...
Ei noita kaikki jaksa nyppiä pinsetillä ja iho ei kestä mitään vahaliuskoja tai kemiallisia aineita... Eikä oo varaa mihinkään kalliisiin juttuihin...
Lopetin nyt minipillerit ja toivon että tää karva villitys rauhottuu tästä pian.. Nyt vaan oon vailla hyvää ehkäisyä :/
Ei noita kaikki jaksa nyppiä pinsetillä ja iho ei kestä mitään vahaliuskoja tai kemiallisia aineita... Eikä oo varaa mihinkään kalliisiin juttuihin...
Lopetin nyt minipillerit ja toivon että tää karva villitys rauhottuu tästä pian.. Nyt vaan oon vailla hyvää ehkäisyä :/