Minkä asioiden suhteen olet muuttanut mielipiteesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mursu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mursu"

Vieras
Missä asioissa teidän mielipide on muuttunut huomattavasti? Jos nyt ei puhuta mistään "teininä mietin niin ja nyt nauran sille"-jutuista, vaan ihan vaikka siitä että pari vuotta sitten vielä vihasit Madonnaa ja nyt rakastat sitä.

Itse olen...

- Ennen inhonnut R'n'b musiikkia, nyt tykkään tosi paljon
- En tykännyt yhtään kissoista, nyt omistan niitä kaksi ja olen ihan kissahullu
- En pitänyt valkoisesta sisustusvärinä, nyt pidän
- Pitänyt kiilakorkollisia kenkiä rumuuden multihuipentumana, nyt omistan niitä monta paria
- Inhosin todella paljon viinejä, nyt rakastan (hyviä) viinejä, ennen join vain makeita siidereita tms mitä nykysin taas inhoan

Kertokaa! :)

inhosin lapsia enkä todellakaan suunnitellut semmoisia hankkivani mutta sitten kumi puhkesi ja sitten pilleri petti ja aborttia en hyväksy niin ihana pikku pallero tuossa tuhisee<3

Minähän en mitään internettiä tarvitse! Boikotoin! Ja katsopa vaan...
On niitä varmasti muitakin tiukkoja mielipiteitä, jotka on muuttuneet vähemmän tiukiksi ajan mittaan.

Olin täysin varma etten halua koskaan lapsia. Sitten olin täysin varma etten ikinä tee enempää lapsia. Yks lapsi löytyy (n.8v.) ja joskus ehkä lisää :)

Olin varma etten mene koskaan naimisiin. Menin ja olen jo eronnutkin.

Ja luultavasti paljon muutakin, mitä en onneksi muista :D

Uskoin aina että minulla tulee olemaan 3 lasta enkä ajatellut ettei olisi lapsia lainkaan. Niin se mieli vain muuttui. Aikaisemmin myös halusin naimisiin ja kirkkohäät ehdottomasti. Nyt se ei voisi vähempää kiinnostaa ja olen eronnut kirkosta. En pitänyt punaviinistä ja nyt todellakin pidän punaviinistä! :D

Ennen uskoin joulupukkiin, jeesukseen, keijuihin, narniaan, jumalaan ja muihin satuolentoihin. Nyt en enää usko.
Olen aina ollut sitä mieltä että lapsista on kohtuuttomasti vaivaa ja niiden kanssa on hankala elää, uskon niin edelleenkin, ja nyt tiedän että niin on, vaikka nyt on oma tuossa jo kohta 2½. Senkin tiesin etukäteen että kyllä sen oman hoitaa kun on pakko mutta ei se aina herkkua ole...

Ennen kannatin subjektiivista päivähoito-oikeutta ja tämän oikeuden käyttämistä. Nykyisin pidän kotona ilman sairautta olevaa vanhempaa yksinkertaisesti laiskana, jos lapset ovat päivähoidossa.

Uskoin, että Raamatun Jeesus on oikeasti ollut olemassa.

Yksi minulta muuttui, ja sen mukana kaikki muu.

Eli minullakin tuo käsitys Jumalasta on heittänyt häränpyllyä, ja siinä on mukana ollut paljon moraaliin liittyviä kysymyksiä. Lähinnä niin, että uskossa ollessani näin ne ehdottomammin, nyt suhteellisemmin. Mutta tuo voi tietysti liittyä ikäänkin.

Yhteistyössä