Minkä auton näistä ottaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
- Toyota Yaris 1.3 5ov -00, aj. 244tkm, h. 3900?

- Toyota Carina E 5ov -97, aj. 220tkm, h. 3900?. Upouudet renkaat mukana.

- Toyota Avensis 1.6 5ov -01, aj. 215tkm, h. 5500?

Kyytiin tulee satunnaisesti kaksi lasta, muuten auto käytössä lähinnä työmatka-ajossa, moottoritietä 50 km. Itse ole niin tykästynyt tuohon Yarikseen, mutta miehen mielestä se on liian pieni. Ja minäkin hiukan epäilen kuinka mukava se on moottoritienopeuksissa. Auton hinta saisi olla max. 5000?, joten tuo Avensis on oikeastaan hiukan liian kallis...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Hoh, en mitään. Meidän taloudessa ei toyota ole auto :D sori....'

Mut silti, kumpi sitä ajaa sinä vai miehes? Jos sinä niin ota minkä haluat!

Me taas olemme Toyota-ihmisiä :)

Minä ajan, mutta mies sen auton maksaa. Tosin eiköhän tuo taivu jos minä ilmoitan haluavani sen Yariksen.

Kyllä mä avensiksen ottaisin. Mutta eikö kandeisi katella hieman vähemmän ajettuja? Tuo kakkosella alkava kilometrimäärä bensiinikäyttöisessä on aika huono juttu.
Merkki on kylläkin laadukas ja hyvä, Toyotia meilläkin aina ollut, eikä tarvitse kuin renkaita (+öljyjä ja suodattimia) vaihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja rav4:
Kyllä mä avensiksen ottaisin. Mutta eikö kandeisi katella hieman vähemmän ajettuja? Tuo kakkosella alkava kilometrimäärä bensiinikäyttöisessä on aika huono juttu.
Merkki on kylläkin laadukas ja hyvä, Toyotia meilläkin aina ollut, eikä tarvitse kuin renkaita (+öljyjä ja suodattimia) vaihtaa.

Toyotaa ei vain tahdo saada alle 5000 eurolla alle 200tkm ajettuja. Kyllä niillä helposti 300tkm ajaa, pitää sitten vaihtaa muutaman vuoden päästä uudempaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rav4:

Toyotaa ei vain tahdo saada alle 5000 eurolla alle 200tkm ajettuja. Kyllä niillä helposti 300tkm ajaa, pitää sitten vaihtaa muutaman vuoden päästä uudempaan.

Joo, eipä ainakaan Avea taida saada alle viidentonnin tosiaan - noilla kriteereillä. Appivanhemmat vaihtoivat juuri pois -01-vuoden Avesiksen (1.6) ja pyynti siitä oli muistaakseni 6900 tai 7900. Ajettu oli alle 200 tkm.

Avensiksen ottaisin.
Vaikka tykkään pikkuautoista, niin oon alkanut ajattelemaan turvallisuutta ja isommalla autolla on aina turvallisempi kyyti, kuin pienellä.
Ja kun vielä moottoritietä ajelet.
:)

No nyt löysin Nettiautosta yhden varteenotettavan Corollan, -00 farkku, 1.4-litraisella koneella. aj. 175 tkm ja hintaa 5500?. Tuossa on ne hienommat etuvalot, mutta minusta tuon mallin farkun takapää on susiruma. Koskaan ei ole kaikki hyvin :D Ei vaan, voihan sitä ulkonäköseikoista tinkiä jos muuten on hyvä auto.

en ottaisi sitä yarista, jos työmatka pääsääntöisesti motaria. Pieni kone, huono kiihtyvyys ja jää siten helposti jalkoihin. Pikkuautot kiikkeriä kovissa nopeuksissa ja talvella taas ongelmana se, että kevyt auto nousee sen loskan päälle. Mulla oli aikanaan opel corsa ja musta se oli kamala ajaa talvella.
Mä ottaisin corollan, mutta carina noista vihtoehdoista.

Yhteistyössä