Minkä helevetin takia ihmisten pitää kyylätä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
:-||

Poika otti vaihteeks kaupassa huutokohtauksen ni eikö joka ikisen idiootin pitänyt pysähtyä ja jäädä pällistelemään!! :kieh:
Eikö ihmiset ole ennen nähneet huutavaa lasta? Voi vittu että mua ottaa aivolohkoon tollaset ihmiset joilla ei ole lainkaan omaa elämää vaan pitää nenä pitkällä kyylätä muita!

Ostakaa elämä!!!

*Kiitos, helpotti!* :saint:

Ja sellainen tunne tulee että kaikki kyylää. Siis kun itseä vaivaa joku asia. Esim. lapsi kiukuttelee. Ja jos lähtee rähjän näkösenä liikenteeseen niin tuntuu et kaikki tuijottaa joko rähjää tukkaa, tai meikitöntä naamaa. ja joskus tulee tunne et onks joku hassusti kun kaikki kyylää. Eli monesti se on vain se tunne siellä pään sisällä.

Monesti sanonkin takaisin ja pahastikin, mutta ärsyttää kun ihmisillä ei ole omaa elämää lainkaan! :o
Ei mua kiinnosta jos toisten lapset saa huuto/raivokohtauksia kaupassa, tiedän jo valmiiksi kuinka ärsyttävää se on kun ulkopuolinen jää kyyläämään ja pahimmassa tapauksessa antamaan neuvoja!! :kieh:

Yksin kerta yhden ämmän pentu meinas jäädä auton alle kun äitiä kiinnosti meidän huutava tenava enemmän! :o
Että oma elämä kondiksessa ja näin... :whistle:

Lapsen kanssa se vielä menee ihan hyvin, vaikka ihmiset pällistelevätkin, mutta olen ollut kehitysvammaisten kanssa muutaman kerran tilanteessa, jossa kehitysvammainen nuori on saanut mielettömän raivo/huutopotkuraivarit Itäkeskuksessa ja isossa Omenassa ja silloin voitte kuvitella miten ihmiset jäävät pällistelemään, että mitä minä (hoitaja) rääkkään sairasta ihmistä ja tulevat sanomaan sen ihan suoraa. Yritä siinä sitten sanoa, että menkää nyt helvettiin siitä, että saan tehtyä työni ja ihmisen rauhoittumaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Lapsen kanssa se vielä menee ihan hyvin, vaikka ihmiset pällistelevätkin, mutta olen ollut kehitysvammaisten kanssa muutaman kerran tilanteessa, jossa kehitysvammainen nuori on saanut mielettömän raivo/huutopotkuraivarit Itäkeskuksessa ja isossa Omenassa ja silloin voitte kuvitella miten ihmiset jäävät pällistelemään, että mitä minä (hoitaja) rääkkään sairasta ihmistä ja tulevat sanomaan sen ihan suoraa. Yritä siinä sitten sanoa, että menkää nyt helvettiin siitä, että saan tehtyä työni ja ihmisen rauhoittumaan |O

Toi on jo aika ylimenevää! :o
Miten ihmiset voikaan olla noin tyhmiä??

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Toi on jo aika ylimenevää! :o
Miten ihmiset voikaan olla noin tyhmiä??

Ihmiset ei aina ajattele yhtään mitä suustaan päästävät. Joskus voisivat miettiä kaksi kertaa ennen kuin menevät suutaan aukomaan. Tilanne voi olla aivan eri kuin he kuvittelevat!

Musta on kiva syrjäsilmällä seurata ihmisten reaktoita :saint: (oon kai pimee)
kun kehitysvammaisten kanssa(työn puolesta)kuljetaan metrolla ja muuallakin...

Toisaalta ymmärrän,että asioihin joita ei "tiedä&tunne" on vaikea suhtautua kun ei tiedä oikein miten suhtautua...jokseenkin kai näin :whistle:

AP:lle... meilläkin tyttö kerran sai "kivan kiukku koht." kassalla kun olimme jo,niin sitten vähä edempänä yks äiti oikein mollotti poikansa...
Teki mieli sanoo ettet oo sit ennen nähny kiukkuavaa lasta. :whistle: :kieh:
Ihmiset on jotenki aika kummia kun pitää vahata kuin lehmä uutta karsinaa...

Meillä tyttö uhmassaan on pari kertaa saanu oikein kunnon raivarit kaupassa kun en ole suostunut ostamaan jotain. Oon yleensä yrittäny pysyä tyynenä, suorittaa ostokset vaikka likka kirkuu niinku päätä sahattais ja saattaa maata selällään/mahallaan lattialla. Mä en aio antaa periksi vain sen takia että saisin sen hiljenemään koska seuraavalla kerralla taatusti tekee sen taas. Kerran yks vanha ämmä tuli huutamaan mulle että miksi en osta lapselleni jos se kerta haluu ja selitin sille et periaate on se ettei aina saa vaikka kuinka haluis niin se haukkui mut pataluhaks, lapsia se sääli kun ovat syntyneet tälläselle äidille, "Tollasen ihmisen ei pitäis lapsia saadakaan!" Ai että kun oli hyvä mieli ja itku kurkussa koko kotimatkan.

Meilläpä tänään kaupassa tyttö 2,5v sai raivarit, kun en antanut kävellä. Ja näin vain sen takia, että se AINA lähtee karkuun. Ja tällä kertaa en jaksanu juosta perässä.
Niin arvatkaapa mitä näin kun kävelin kaupasta kassojen ohi pois? Kaupantätihän se siinä istuu kassalla sormet korvissa! Ja kun näki minut, kerkis ottaa äkkiä toisen sormen korvastaan pois ja tervehti iloisesti...
En todellakaan tervehtinyt takas =/

Alkuperäinen kirjoittaja empty head:
Meijän tyttöä tuijoteltiin pienenä erittäin uteliaana , kun hänellä oli nenämahaletku. lopulta kai tytykin kyllästy ja alko irvistelemään tuijottajille. :/

Sama juttu meillä, letkua tuijotettiin. ja lapsen korsettia ja varsinkin sitä jos vie lapsen kauppaan viggo päässä...

kyylää katsojaa jatkossa takaisin oikein vihaisin ilmein
en minäkään tollasesta pitäisi, kun tuo aivan normaalia käytöstä lapselta vielä kun varmaan pieni.
minun 10v tyttökin sanoi täs kerran hieman kovalla äänellä miksi et osta mitään nyt ?
jo katseet kääntyi.uskon että monen ikäiset tenavat kiukuttelee vanhemilleen kaupassa, teinitkin.
minun ainakin kun en ostanut toppia joka halavatun kallis. et tällaista