Minkä hintainen on Kastehelmi kulho?

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=578181&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3010000&compartmentId=3010200&categoryId=3010202

jos uutena vajaan kympin, niin kirpparilla max. 4?

Voisin kuvitella sen olevan jotain 30-40 euroa. Sitä noi tarjoiluastiat on ja se pieni kastehelmikulho maksaa vähä reilun 10 euroa kappale. Voi että mä olen kade tosta kulhosta nyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja tämäkö?:
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=578181&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3010000&compartmentId=3010200&categoryId=3010202

Jos se on tuo niin sitte mä puhuin isommasta mitä pari litraisen kuvittelin olevan =)

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=578399&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3010000&compartmentId=3010200&categoryId=3010202

Ei siis noita mitä saa nykyään uutena, ne on jälkiruokamaljoja. Tää on siis isompi. Se olisi 30e ja musta vähän yläkanttiin. Huutiksessa ei ollut yhtään ja joku antiikkiliike oli myynyt hintaan 34e...

Mä ostin noita uusia Prismasta tarjouspäiviltä ja tarjoilukulho sopis niin ihanasti siihen. Mutku se ei ollut NIIN halpa. Barokin jalallinen vati on ollut siellä viikkoja, mutta kun on väärän värinen. Mä tarttisin vihreän ja se oli se kusenkeltainen...

Alkuperäinen kirjoittaja vai sittenkin tämä?:
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=578399&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3010000&compartmentId=3010200&categoryId=3010202

Tuohan on ihan sama kun tuo eka linkki... Kyseessä siis kastehelmen jälkiruokakulho.. tässä jälkimmäisessä vain 4 kpl:n setissä... Musta tuntuu että tuota ap:n kulhoa ei oo tässä uudistuotannossa ainakaan vielä..

Mä maksoin viitisen vuotta sitten 22? ja pidin sitä passelina hintana varsinkin kun se ei vissiin ole vielä uudistuotannossa. Siis kirkkaasta, värilliset vissiin vähän hintavampia.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ei siis noita mitä saa nykyään uutena, ne on jälkiruokamaljoja. Tää on siis isompi. Se olisi 30e ja musta vähän yläkanttiin. Huutiksessa ei ollut yhtään ja joku antiikkiliike oli myynyt hintaan 34e...

Mä ostin noita uusia Prismasta tarjouspäiviltä ja tarjoilukulho sopis niin ihanasti siihen. Mutku se ei ollut NIIN halpa. Barokin jalallinen vati on ollut siellä viikkoja, mutta kun on väärän värinen. Mä tarttisin vihreän ja se oli se kusenkeltainen...

kyllä mä ostaisin kolmellakympillä, mutta olenkin armoton Kastehelmi-fani. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
Mä maksoin viitisen vuotta sitten 22? ja pidin sitä passelina hintana varsinkin kun se ei vissiin ole vielä uudistuotannossa. Siis kirkkaasta, värilliset vissiin vähän hintavampia.

Tohon hintaan olisin varmaan itsekin ottanut mukaan. Pitääköhän mun käydä joka päivä kattomassa, josko hinta laskisi :whistle:

Just meinasin sanoa samaa että kyllä mä ostaisin sen tuolla hintaa :D Missä kirppiksellä se on? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja =):

Just meinasin sanoa samaa että kyllä mä ostaisin sen tuolla hintaa :D Missä kirppiksellä se on? ;)

En mää nyt sitä teille voi kertoa, kun tässä tuskissani pähkäilen... :D

Mutta hyviä myyntipuheita teillä on!

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Minä ostaisin sen heti siihen hintaan! Veikkaan että jos tarjoilukulho tulee uudistuotantoon, se maksaa ainakin 50 tai 60 e.

presiis! ja varmaan tulee tuotantoon kun käsittääkseni lautaset ja pikkukulhot tekee kauppansa. Mulla ois Kastehelmi- kuppeja ja alusia, paljollakohan ne myis? Haluisin vaan isompia kulhoja ja jälkiruokakuppeja, vaikka pikkualusista saakin mielettömän nättejä tuikkualusia.

No niin, mä kävin sitten hakemassa sen. Ei kestänyt kantti jättää sinne.

Hyvä juttu! Minä olen pitänyt silmät auki jos jossain näkyisi, eipä vaan ole tullut vastaan. Ne kulhot ja lautaset ovat niin ihania.

ps.teen kohta valkosuklaa-mansikkajäätelöä :p

Alkuperäinen kirjoittaja tämäkö?:

Tuo on 2,3dl....

No niin, mä kävin sitten hakemassa sen. Ei kestänyt kantti jättää sinne.

Hyvä juttu! Minä olen pitänyt silmät auki jos jossain näkyisi, eipä vaan ole tullut vastaan. Ne kulhot ja lautaset ovat niin ihania.

ps.teen kohta valkosuklaa-mansikkajäätelöä :p

Olisi siellä ollut enemmänkin, mutta niissä ei ollut niin hyvä hinta. Sellainen lautanen 20e (minusta uutena 25e, tai sitten mulla meni koot sekaisin), kulhot 6e (uutena 10e miinus tempaukset) ja kahvikupit ilman alusia 6e.

Ps. mä kokeilin mustikka-lemon curd jädeä ja se oli myös syötävää...

Olisi siellä ollut enemmänkin, mutta niissä ei ollut niin hyvä hinta. Sellainen lautanen 20e (minusta uutena 25e, tai sitten mulla meni koot sekaisin), kulhot 6e (uutena 10e miinus tempaukset) ja kahvikupit ilman alusia 6e.

Otitko ohjeen siitä Koti&keittiö-lehdestä? Minä ajattelin kokeilla siitä.

Otitko ohjeen siitä Koti&keittiö-lehdestä? Minä ajattelin kokeilla siitä.

Saattoi hyvin olla, mä selasin sitä ja paria muuta lehteä anopilla. En laittanut mascarponea vaan tein vanilijajätskipohjaan. Mutta voisi olla hauska kokeilla tuorejuustollakin. Sehän oli jäädyke.

Saattoi hyvin olla, mä selasin sitä ja paria muuta lehteä anopilla. En laittanut mascarponea vaan tein vanilijajätskipohjaan. Mutta voisi olla hauska kokeilla tuorejuustollakin. Sehän oli jäädyke.

Joo niin oli, minulla on kaikkia aineita valmiina, eli teen sitä seuraavaksi. Mutta sillä mun rupukoneella ei voi tehdä kuin yhden satsin päivässä, ja ajattelin tuonkin tehdä koneella.

Joo niin oli, minulla on kaikkia aineita valmiina, eli teen sitä seuraavaksi. Mutta sillä mun rupukoneella ei voi tehdä kuin yhden satsin päivässä, ja ajattelin tuonkin tehdä koneella.

Kerro miltä maistui sit...

Yhteistyössä