Minkä ihmeen takia ei voi vaan mennä putkeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hankalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hankalaa

Vieras
Pidetään ukon kanssa taukoa, koska:
1. Mies on todella mustasukkainen ja kuulemma levittelen itseäni tuolla jokaiselle vastaantulevalle
2. Mustasukkaisuuden takia en uskalla puhua miehelle mistään
3. Me ei siis puhuta yhtään mistään, koska mieskään ei puhu minulle
4. Mies on uhannut tappaa itsensä, minut ja milloin kenetkin (kännissä niin, ettei muista sitä seuraavana aamuna)
5. Hän valehtelee minulle raha-asioista +muita juttuja

Mutta toisaalta mies käy töissä, minä en, joten hän kai saa käyttää rahansa miten tykkää. Enkä itsekkään ole mikään paras puoliso. Hän on hyvä isä ja yrittää kyllä kaikkensa meidän suhteen eteen. Nyt ollaankin juteltu asioista ja ukko sanoo, että muuttuu, mutta muuttuuko hän? Minulla on tällä hetkellä kauhea stressi ja varmasti masennustakin ja nyt haluaisin vain pitää hyvät välit ukkoon, mutta elää lapsen kanssa muuten omaa elämää. Nyt tälläisenään kun elelen, niin olo on todella hyvä.

Tunteita miestä kohtaan ei enää ole yhtään ja tunnen tästä syyllisyyttä. Myöskään haluja ei ole. Omat tukeni, joille olen asioista kertonut, ovat sitä mieltä, että olen tehnyt miehelle väärin ja että meidän pitäisi palata yhteen edes lapsen vuoksi. Minun ajatusmaailmaa vastaan sotii taas ajatus että palaisin onnettomaan liittoon. Haluaisin olla varma, että asiat muuttuvat. Ja entä löytyykö niitä tunteita vielä? Silloin kun tämä stressi loppuu? Mistä sitä voi tietää? En siksi haluaisi kiirehtiä, mutta silti täytyisi tehdä jo päätöksiä jotka koskevat loppuelämää!?

Saakohan tästä mitään selvää.

Ei muutu miehesi, sitä on turha odottaa. Jos palaat, valmistaudu palaamaan siihen samaan (yhtä huonoon) suhteeseen, jostä lähdit.

Ja tuo edes lapsen takia yhdessä on väärä ajattelumalli. Lapsi kärsii huonosta kodista, parempi että on sitten vaikka kaksi hyvää kotia. Eli lapsen takia älä palaa yhteen. Tee se, jos oikeasti sitä haluat. Mutta se miehesi ei muutu.

Ei kannata palata huonoon liittoon, ei pitemmän päälle oo hyvä juttu kuitenkaan lasten kannalta. Lapsi kuitenkiin vaistoo että kaikki ei oo hyvin teijän välillä ja sillon myös lapsen taakka käy sietämättömäks kantaa. Jatkakaa lapsen kanssa kahestaan elämää ja mutta hieno juttu jos kykenette olla sun miehen kanssa sovussa kaikesta huolimatta, on kuitenkin lapsen asioitten kannalta parempi, sehän on kuitenkin molemmille vanhemmille se kaikkein tärkein. Nyt keskityt omaas ja lapses elämään ja siihen mitä teillä on. Sä teet ratkasun sit myöhemmin jos nyt on viä liian aikasta tai sekavaa.

No ei kyllä yritä kaikkeaan suhteen eteen, jos uhkailee, käyttää perheen rahat juomiseen ja valehtelee. Ei ne ole pelkästään itseä varten ne rahat, avioliitossa on perheen elättämisvelvollisuus. Ihmisen on vaikea muuttua, ennenkuin itse todella haluaa sitä. Kuulostaa ikävältä, eikä valitettavasti kukaan tunne tilannetta paremmin kuin sinä ja miehesi itse. Voimia sulle, minkä ratkaisun sitten ikinä teetkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Ei kannata palata huonoon liittoon, ei pitemmän päälle oo hyvä juttu kuitenkaan lasten kannalta. Lapsi kuitenkiin vaistoo että kaikki ei oo hyvin teijän välillä ja sillon myös lapsen taakka käy sietämättömäks kantaa. Jatkakaa lapsen kanssa kahestaan elämää ja mutta hieno juttu jos kykenette olla sun miehen kanssa sovussa kaikesta huolimatta, on kuitenkin lapsen asioitten kannalta parempi, sehän on kuitenkin molemmille vanhemmille se kaikkein tärkein. Nyt keskityt omaas ja lapses elämään ja siihen mitä teillä on. Sä teet ratkasun sit myöhemmin jos nyt on viä liian aikasta tai sekavaa.

Miehelle olen sanonut, että pidetään taukoa ja jutellaan ja tutustutaan. Vaikka nyt olenkin sitä mieltä, että haluan erota. Tämä siksi, että mies tuossa ilmoitti, ettei häntä kiinnosta sitten meidän asiat, jos erotaan. Nyt yritän saada ukkoa juttelemaan ja kaveeraamaan kanssani, jotta tuleva nyt jotenkin sujuisi. Tiedän, että meille molemmille olisi aika tärkeää päästä omille tahoillemme juttelemaan ihan kaikista asioista.

Yhteistyössä