Minkä ihmeen takia jotkua luulevat että lihavan naisen täytyy ottaa kuka tahansa mies joka hänet huolii?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
koska se on totta. täytyy olla läskifetissi, että oikeasti tykkäisi. se on fakta. normaalit ihmiset eivät halua panna läskiä, ei ole esteettistä siirrellä makkaroita reiän tieltä, tai ylipäätään roikkuva maha ja allit...

Taitaa "normaali" ylipaino ja sairaalloinen lihavuus olla kuitenkin hieman eri asiaa...v

Scarlet! Asiasta ihan toiseen. Muistan nimimerkkisi tosi hyvin. Luen aina mielenkiinnolla juttujasi. Tykkään sun jutuista. Olemme siltikin olleet taistelemassa toistemme kanssa parikin kertaa. Mutta se ei haittaa, eri näkemyksiä meillä on ollut. Halusin vain sanoa, että sä oot hyvä tyyppi! :) Hyvää kesää!

Alkuperäinen kirjoittaja elämäon:
Tokihan sitä saa olla kranttu ja pitää rima korkeella :) kiva on varmaan yksin sitten karanttuilla :)
Ei yli komekymppistä läskiä kukaan tosissaan halua, panoksi voi kelvata mutta ei muuhun.

Ai niinkö on? :laugh: :laugh: Ei jumankeuta, mistä ihmiset keksii näitä muka viisaita kommenttejaan.

Onneksi mulla ei ole hätää, koska en ole vielä 30v. B)

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
koska se on totta. täytyy olla läskifetissi, että oikeasti tykkäisi. se on fakta. normaalit ihmiset eivät halua panna läskiä, ei ole esteettistä siirrellä makkaroita reiän tieltä, tai ylipäätään roikkuva maha ja allit...

Taitaa "normaali" ylipaino ja sairaalloinen lihavuus olla kuitenkin hieman eri asiaa...v

Ja normaalipainon ja sairaalloisen lihavuuden väliin mahtuu monen kokoista naista...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana tällä kertaa:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
No haloo! Juurihan siellä sanottiin, että ulkonäkö on tärkein eikä kukaan normaali läskiä naisi.
Ja kysymykseesi en osaa vastata, mutta itse olen läski ja minulla on tälläkin hetkellä "laadukas" mies.

...joka on hmmm... hiukan tukeva?

Ei, vaan aivan normaalipainoinen kuten myös lapsemme. "Hieman" ennakkoluuloista porukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sinä ap teet aina näitä läski/rima korkeella aloituksia? Vaivaako pahanlaatuinen masokismi :/ kun takuulla saat aina kakkaa niskaan näillä.

No ei ole sun päänsärkysi ja mulla on tylsää. :xmas:

No haloo! Juurihan siellä sanottiin, että ulkonäkö on tärkein eikä kukaan normaali läskiä naisi.
Ja kysymykseesi en osaa vastata, mutta itse olen läski ja minulla on tälläkin hetkellä "laadukas" mies.

:whistle: laatua voi olla monen laista ;)

Verrattuna monen palstalaisen mieheen se on täydellinen :)
Onko sulla miestä ollenkaan? :p

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tokihan sitä saa olla kranttu ja pitää rima korkeella :) kiva on varmaan yksin sitten karanttuilla :)
Ei yli komekymppistä läskiä kukaan tosissaan halua, panoksi voi kelvata mutta ei muuhun.

Ai niinkö on? :laugh: :laugh: Ei jumankeuta, mistä ihmiset keksii näitä muka viisaita kommenttejaan.

Lähellä se sullaki häämöttää :whistle:
Ja siis oikeesti kuvien perusteella näytät kyllä jotaa kolmevitoselta tai up

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Ei, vaan aivan normaalipainoinen kuten myös lapsemme. "Hieman" ennakkoluuloista porukkaa.

Niin ajatella mäkin olen elänyt avoliitossa normaalipainoisen miehen kanssa ja meillä on normaalipainoinen lapsi. Ajatella. Tosiaan pikkuisen ennakkoluuloosta porukkaa... :whistle:

Kumma kun irl mua on luultu monta kertaa nuoremmaksi. :whistle: B) Eikä mulla mitään hätää ole, kun on mieskin. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Hei haloo!:
No juurihan se tuolla ylhäällä todettiin! Kun on lihava, niin sitä pääsee miesten hätävaraksi keräilemään juuri noita yhden illan juttuja. Kuinka monta laadukasta miestä ylipainoisella kaverillasi on ollut pidemmässä suhteessa?

Niin ja hei, määrittele mielestäsi laadukas mies.
( mahtaakohan vastausta tulla...)

Alkuperäinen kirjoittaja Pläski:
Kyllä on taas katkeraa porukkaa palstalla, tainnu jonku laihuliinin miehen viedä lihava nainen? :)

Joo, niin on kaikilta laiheliineilta miehet viety ja niiiin kateellisia ollaan tukeville kanssasisarille. repesin

Hei, tosissaan: kyllä kai kuka tahansa voi paisuttaa itsensä? Toisinpäin ei taida yhtä helposti onnistua?

Alkuperäinen kirjoittaja Hei haloo!:
No juurihan se tuolla ylhäällä todettiin! Kun on lihava, niin sitä pääsee miesten hätävaraksi keräilemään juuri noita yhden illan juttuja. Kuinka monta laadukasta miestä ylipainoisella kaverillasi on ollut pidemmässä suhteessa?

Niin ja hei, määrittele mielestäsi laadukas mies.
( mahtaakohan vastausta tulla...)

Niin kun makuja on erilaisia eikä voi yksi ihminen määritellä mikä on laadukas mies.

Mitä sitä muuten edes tekisi komialla miehellä jos tämä olisi täyskusipää?

Miksihän sitten mun REILUSTI ylipainoisella kaverilla yhden illan juttuja riittää? :whistle:
Ei kai niillä kaikilla miehillä sentään läskifetissiä ole :D

Pitäähän sitä lihavankin joskus saada oikeeata joten se on oltava yhdenyönpano.
Useinkinhan mies on alkujaan valinnut hoikan mutta vaimo sitten lihonut viimistää´n lapsien myötä eikä kaikki haluu erota.

Miksi sinä ap teet aina näitä läski/rima korkeella aloituksia? Vaivaako pahanlaatuinen masokismi :/ kun takuulla saat aina kakkaa niskaan näillä.

No ei ole sun päänsärkysi ja mulla on tylsää. :xmas:

Ok siis masokismi :D

Ei kun tylsyys. B)

en ymmärrä :headwall: :headwall: mun on niin vaikee tajuta mitä merkitystä sillä kenellekkään muulle on onko joku lihava, laiha , tasapaksu, muodokas..Eikö se jumankauta oo pääasia että ihminen viihtyy nahoissaan!

Ja rakkaudella+ kilojen määrällä ei ole mitään tekemistä keskenään.

Joo, niin on kaikilta laiheliineilta miehet viety ja niiiin kateellisia ollaan tukeville kanssasisarille. repesin

Hei, tosissaan: kyllä kai kuka tahansa voi paisuttaa itsensä? Toisinpäin ei taida yhtä helposti onnistua?

En mä nyt sanoisi, että tarvii kateellinen olla mutta joku tässä erästä ihmisryhmää ketuttaa ja pirusti. Ei kukaan sinut itsensä kanssa oleva jaksa näitä läskiavauksia tehdä.

Kumma kun irl mua on luultu monta kertaa nuoremmaksi. :whistle: B) Eikä mulla mitään hätää ole, kun on mieskin. :p

Höpsistä, sä olet oikeasti paljon vanhemman näköinen.

Yhteistyössä