Minkä ihmeen takia sana "Reimatec" saa aikaa kettuilua yms.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaivanko verta nenästä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja wat:
Onks se Lassie siis huono vai hyvä? Mä oon ihan ulkona mikä on mikäki, ja aivan samakin se on kyllä, kuhan ajaa asiansa.. Siis mulla elä niin pikkuruinen vaavi, ettei noita merkkejä tarvii sumplia.

Lassie kyl tuottaa mielipiteitä suuntaan ja toiseen. Meillä se on havaittu oikein hyväksi.

Ahaa, ok. Katoin vaan että oli kaupassa tarjouksessa semmonen lassien haalari, oli ihan kivan näköinen.
Apua, jos pitää rupee nyt tollastaki murehtimaan tulevaisuudessa :D
Ja tossa mun aikasemmassa tekstissä piti lukea vielä, eikä elä

Alkuperäinen kirjoittaja tota noin:
Minkälaisia ihmisiä ne on, jotka ihan oikeesti kyylää ja on kiinnostuneita siitä mitä merkkiä toisten lapsilla on? Kuulostaa mun mielestä vaan vähän oudolle..

Mä olen joskus luettuani taas näitä vaatetappeluita yrittänyt katsella, mitä muiden mukulat pitävät päällä. Se kyllä käy työstä, joten ei sitä arkisin viitsi tehdä vapaaehtoisesti.

Yhtenä kertana totesin että Reima ja Remu olivat eniten päällä pienessä lastentapahtumassa. Siitä on kyllä jo reilu vuosi aikaa. Yhtenä kertana (lämmin syyspäivä) totesin että seutukunnan muksuilla oli paljon meandia päällä. Mutta vieläkään en ole tehnyt tutkimusta mitä muksuilla on päiväkodissa päällä. Totuuden nimissä - en minä niitä kaikkia edes erottaisi. Vain tietyt kuosit tiedän ja jos lapsi on ihan vieressä niin näen sen merkkikyltin selvästi :)

Pääasia on että omalla muksulla on omaa silmää miellyttävät vaatteet päällä. Lastenvaatefriikiksi voisin itseni melkein kutsua. Mutta yhtä oikeata merkkiä ei kyllä omasta mielestäni ole.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsille kyssäriä:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
No miettikääpä mammat sitä! :D

Ihan mielenkiinnosta: Mihin sä puet lapses?

Sain tästä päivän naurut! :D Luuletko, ettei ole elämää RRReimaTTTecin ulkopuolella?? :D :D Puen lapseni v.a.a.t.t.e.i.s.i.i.n ja yleensä vielä siististikin.

:laugh:
No joo, on meidän muksuilla Reimatecciä mutta mitään kauhean merkkiuskollisia ei olla. Vaimo löysi keskimmäiselle tytölle Travallen tehtaanmyymälästä viime vuoden SuperRemun neljällä kympillä. Aika noloa, VIIME vuoden mallia :D

Mä oon luullut, että lapset puetaan oman vaatemaun ja rahapussin mukaan. Meiltä löytyy Reimaa, mutta kelpaa myös mitä sattuu löytymään kirpparilta, jos itse tykätään. Kummallinen ajattelu sillä, joka vahtii toisten lasten vaateMERKKEJÄ.

Yhteistyössä