Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Olen nyt 19 ja ollut naimisissa vuoden.Olemme yrittäneet yhtä kauan lasta.Nyt laskeskelin että jos tässä kierrossa tärppää niin olen 20 kun saisin esikoiseni.Olenko siis silloin vielä nuori äiti?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Olen nyt 19 ja ollut naimisissa vuoden.Olemme yrittäneet yhtä kauan lasta.Nyt laskeskelin että jos tässä kierrossa tärppää niin olen 20 kun saisin esikoiseni.Olenko siis silloin vielä nuori äiti?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rania harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Olen nyt 19 ja ollut naimisissa vuoden.Olemme yrittäneet yhtä kauan lasta.Nyt laskeskelin että jos tässä kierrossa tärppää niin olen 20 kun saisin esikoiseni.Olenko siis silloin vielä nuori äiti?
![]()
Et sinä hirmu vanhakaan ole! Nauti nuoruudesta ja äitiydestä. T. Ihan nuori vielä itsekin
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Eli varaudunkohan saamaan kaikki kakat suvulta niskaan jos he ajattelevat minut myös nuoreksi..
Alkuperäinen kirjoittaja Rania harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Eli varaudunkohan saamaan kaikki kakat suvulta niskaan jos he ajattelevat minut myös nuoreksi..
Muistakin asioista saa tässä elämässä kakkaa niskaan, oikeastaan ihan kaikesta. Anna mennä toisesta korvasta ulos. Se on taito, joka kannattaa opetella jo nuorena, muuten on sydän rikki kolmekymppisenä. Terv. Liian herkkä, liian usein.
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:No alaikäinen on mun mielestä Nuori Äiti![]()
Muut on ihan äitejä vaan, ilman etuliitteitä.
Kyllä olet.Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Olen nyt 19 ja ollut naimisissa vuoden.Olemme yrittäneet yhtä kauan lasta.Nyt laskeskelin että jos tässä kierrossa tärppää niin olen 20 kun saisin esikoiseni.Olenko siis silloin vielä nuori äiti?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Kyllä olet.Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Olen nyt 19 ja ollut naimisissa vuoden.Olemme yrittäneet yhtä kauan lasta.Nyt laskeskelin että jos tässä kierrossa tärppää niin olen 20 kun saisin esikoiseni.Olenko siis silloin vielä nuori äiti?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Kyllä mun mielestä 20-vuotias on vielä nuori äiti. 21-vuotias on sitten "tavallisen" ikäinen äiti
nimimerkillä 20-vuotias kahden lapsen ylpeä nuori äiti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mun mielestä alle 20vee on nuori äiti =)
tosin eihän siitä heti ala vanha äiti kausikaan
joten, vähän vaikea määritellä... =)