minkä ikäinen teillä päättää mitä vaatetta ostetaan/käytetään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipopipo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Mutta kerkeää ottaa ne farkut pois ja laittaa haalarin päälle? Ihan yhtä nopeesti ne housutkin vetäsee jalkaan ku haalarinkin :)

ei kun pukee alle vaikka hameen ja sukkikset. mut välikausihousuja kanssa olis oltava sisähousut tai hame erikseen mukana. mutta joo, ymmärrä kuinka haluat, jos sun lapsi ei voi kulkea haalarissa niin se mahtuu taas mun päähäni, eikä rasita yhtään.
ajattelin vain herätellä keskustelua kuinka nuori oikeesti saa määrätä vanhempiaan vaikka tässä vaate-asiassa?

Eikö se hame mene siellä haalarissa yhtä ruttuun ku housuissakin? Ja ei mua rasita yhtään, turha hikeentyä :D En vaan saa selkoa sun periaatteistas.

mun kohta 6v poika on jo kauan aikaa saanut itse valita vaatteensa. siis minä sanon, että mikäs paita esim kaupassa ja hän sitten valkannut mieluisia ( tietty mie sit kattonu hintaa esim) .
hyvin toiminu.

Eikö se hame mene siellä haalarissa yhtä ruttuun ku housuissakin? Ja ei mua rasita yhtään, turha hikeentyä :D En vaan saa selkoa sun periaatteistas.

no ei kuulema mene, tän tarkempaa tietoa ei oo kun mulla ei oo itellä sopivaa haalaria et voisin kokeilla.. tai en mä tiiä, mut meidän housuissa on se vöytärökuminauha paljon alempana mitä haalaris, tai ukilla on yhdet sellaset housut mitkä tulee mahan päälle ja samal täysin rinnan alle.
-unoha

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole tiennyt että kouluikäiset käyttävät koulussa "välikausi" ulkoiluasuja. Luulin että syksyllä/keväällä on farkut ja kauteen sopiva takki.

no varmaan sellaiset mallit lapsista käyttää jotka pysyy pystyssä välitunnit. meidän tyttö on kurassa pipon tupsua myöten kun se leikkii ja pelaa välitunnit.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no ei kuulema mene, tän tarkempaa tietoa ei oo kun mulla ei oo itellä sopivaa haalaria et voisin kokeilla.. tai en mä tiiä, mut meidän housuissa on se vöytärökuminauha paljon alempana mitä haalaris, tai ukilla on yhdet sellaset housut mitkä tulee mahan päälle ja samal täysin rinnan alle.
-unoha

Hyvältä kuulostaa :D

Yhteistyössä