Minkä ikäisellä 3/4 housut ja hame-yhdistelmä näyttää hölmölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Olen tässä ostoksille lähdössä ja tekisi mieli laittaa eilen kirppikseltä
löytämäni musta minihame päälle mut en yksistään sitä.
Eli valkoset trikoohousut kaipaisi alle...
Voinks mä laittaa ku ikää on vajaa 30? :D
En mä lupaa kysele vaan ihan mielipiteitä,ajatteletteko mitä jos tällanen ilmestyt tulee vastaan? ;)
Niin ja 36/S vaatteita käytän eli normi vartalo.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
En mä ainakaan siitä iästä niinkään, lähinnä se että sopii kroppaan se vaatetus.

Näin. En ite tykkää noista leggareista, ne näyttää hoopoilta, mutta jos kuuluu jonkun tyyliin niin käyttäköön =)

Menisköhän raja jossakin kuuden-seitsemänkympin tienoilla :xmas:?

Eihän se nyt iästä ole kiinni vaan kropasta ja omasta tyylistä muutenkin. Totta kai voit laittaa - mäkin näytän tuollaista yhdistelmää, vaik oon jo 31v.

Sitä mieltä olen minäkin, että kropasta se on enemmän kiinni mikä näyttää hyvältä, kuin iästä. Näin yhtenä päivänä kaupungilla noin 20 v. naisen, jolla oli noin 30 kg ylipainoa, ja päällä oli superlyhyt, yläreisiin ulottuva minihame ja mustat, ohuehkot, läpikuultavat legginsit. Kun reisillä oli ympärysmittaa lähes metri, niin ei ollut kaunista. :x En lihavia muuten tässä mollaa, itselläkin on ylimääräistä raskauden jäljiltä vielä, mutta vähän voisi peiliin katsoa miltä vaatteet näyttää päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kalsarit julkisessa käytössä ei sovi minkään ikäiselle :D

Samaa mieltä.

Oliko nyt kyseessä muuten housut vai legginssit? Ainakin otsikossa puhuttiin housuista. Taaperoikäisillä joskus näkee yhdistelmää housut ja hame, mutta ei sitä vanhemmilla juurikaan. Onneksi.

Yhteistyössä