Minkä ikäisellä poikaystävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äityli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äityli"

Vieras
Minkä ikäiselle tyttärellenne hyväksyisitte poikaystävän? Entä alin ikä sukupuolielämän aloittamiseen? Mitä tehdä jos tyttärenne seurustelisi jo 13-vuotiaana ja olisi kihloissa?

[QUOTE="äityli";23832262]Minkä ikäiselle tyttärellenne hyväksyisitte poikaystävän? Entä alin ikä sukupuolielämän aloittamiseen? Mitä tehdä jos tyttärenne seurustelisi jo 13-vuotiaana ja olisi kihloissa?[/QUOTE]

Mitä sillä poikaystävällä nyt sitten tarkoitetaankin..
Meidän 12 vuotiaalla on ystävänä myös poika.
Sukupuolielämän aloittamiseen mielestäni ei kuulu ainakaan alle 16 vuotiaalle.
Ja juu meillä ei 13 vuotias mene kihloihin. Kyllä pitää ees täysi-ikäinen olla.

[QUOTE="äityli";23832262]Minkä ikäiselle tyttärellenne hyväksyisitte poikaystävän? Entä alin ikä sukupuolielämän aloittamiseen? Mitä tehdä jos tyttärenne seurustelisi jo 13-vuotiaana ja olisi kihloissa?[/QUOTE]

eikös suomessa saa 15 vuotiaana vasta mennä kihloihin, naimaluvan kanssa? :D Vai oonko ihan pöhölö ja hako teillä.

Vanhin tytär seurusteli ensi kerran 13-vuotiaana. Toiseksi vanhin 10-vuotiaana. Mutta nämä seurustelut ovat olleet sellasia eneemän kaveri juttuja. Vanhin on nyt 15-vuotias ja vieläkään ei ole poikaystävää hänellä.

Seurustella saa 13-vuotiaana, kihloissa ei tosiaan. Olen opettanut lapsilleni, että kihlat tarkoittavat lupausta avioliitosta ja minun 13-vuotiastani ei kyllä kosi kukaan vielä tuossa iässä.

Minä antaisin 13 vuotiaan seurustella, mutta esittäisin toiveen siitä, että seksiä ei harrastettaisi vielä niin nuorena. Kihloissa saisi olla. Kyllä jotkut löytää elinikäisen kumppanin jo niinkin nuorena.

Meidän 16-vuotiaalla tyttärellä on ollut nyt puolisen vuotta poikaystävä (sellainen joka on tuotu kotiin asti näytille). Olen antanut pojan olla meillä vapaasti yötä. Toivoisin ettei ole aloittanut seksielämää alle 16-vuotiaana. Kihloihinkin ehtii myöhemmin.

Oikeaa poikaystävää kenen kanssa pussaillaan ym. en toivoisi alle 14-vuotiaalle oli tyttö kuinka kehittynyt tahansa (eikä varsinkaan itseään vanhempaa jätkää). Seksielämän toivosin aloittavan aikaisintaan 16-17-vuotiaana...

14v tyttö ei osoita mitään erityisempiä kiinnostuksen merkkejä siinä mielessä. On vähän tyyliin pojat - yök.:D

Mun mielestä on oikein hyvä, että kiinnostus pysyy opiskelussa ja urheilussa.:D

Sitten kun on opiskelut suoritettu ja armeija käyty niin voi mun puolesta alkaa seukkaa.:coffee::p

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ite oon 14 ja seurustellu 2 vuotta nyt pojan kanssa ja ihan aktiivisesti harrastan kyllä sitä seksiäkin Se on täysin jokaisen oma asia koska sen aloittaa silloin kun on valmis eikä se musta ole vanhempien päätettävissä todellakaan..

Yhteistyössä